Serbian Film: Na al die berichten hier erg benieuwd geworden. Zojuist de trailer gezien. Ben hem nu aan het downloaden. Eens even kijken wanneer ik deze ga kijken, aan de trailer te zien moet de duidelijk in de stemming zijn en geen leuke vibe verwachten.
Antichrist: Deze film heeft werkelijk prachtige beelden. Scenes zijn erg mooi gemaakt en te omschrijven als zweverig. Zeker een paar vage en disturbing beelden. Maar dit was geen film voor mij ondanks de mooie filmstijl. Heb veel stukken doorgespoeld terwijl ik dat bijna nooit doe.
Irreversible: De tunnel scene is zeker disturbing en duurt lang. Ook de bar scene is heftig. Maar verder vond ik deze echt wel meevallen.
Texas Chainsaw Massacre (1974): Ik had na deze film een erg naar gevoel. Moet toegeven dat ik hem destijds (zo'n 10 jaar geleden) onder invloed heb gekeken. Heb hem hier nog steeds liggen. Moet hem nog een keer kijken en wellicht valt hij dan reuze mee. Maar destijds was hij niet fijn! haha
Cannibal Holocaust: Dit is absoluut de meest disturbing film die ik heb gezien. Hier heb je echt een sterke maag voor nodig. Film was precies op tijd voor mij afgelopen, kon niet veel meer hebben. En dat ik veel kan hebben qua film is een feit. Waarschuwing als je deze film gaat kijken is zeker de dieren die gedood worden. Dit is namelijk echt! Vond dit ook zeker niet leuk om te zien.
Laatst bewerkt: 6 nov 2010