Call of Duty: Black Ops [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 3 nov 2010.

1. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

WELKE WINKEL

2. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ijsjuhh waar heb je hem vandaan?Heb je hem van die gast die hem voor 100euro verkocht aangezien hij uit den haag komt en jij ook?Of heb je hem gewoon in een winkel gekocht?

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Klopt, maar het valt toch vaak op dat degene die KDR 'niks vinden zeggen' degene zijn die net de 1.00 breken en misschien dat nog zelf niet.

Het is geen haat of iets, maar KDR is allesbehalve nietszeggend.

Iemand met een hoge W/L kan namelijk ook gecarried zijn door vrienden, of speelt altijd in teamverband.

Zelf is m'n W/L 1,38 in combinatie met m'n 2,9 KDR. Denk dat je daar wel uit kunt op maken dat ik een redelijke speler ben.

On topic maar weer, veel mensen schijnen de game toch weer eerder te krijgen. Leuk voor hen, maar ik wacht wel tot dinsdag.

Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  4. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm gaat goed hier met de verkoop :p

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    LOL....lach me nu alweer rot met zombie.het ziet er trouwens werkelijk fantastisch uit.beukie knalt weer even verder.

6. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kreeg hem van mijn vriend. (Die heeft hem in een winkel gekocht in Gouda) En natuurlijk ga ik er geen 100 euro voor betalen, dat is pure matenaaierij!

Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Daar heb je wel een punt, maar toch denk ik dat K/D makkelijker te manipuleren is.

De voornaamste reden dat ik wel fan ben van w/l en niet van k/d is dat vooral in objective gametypes mensen die te erg op hun k/d letten niet in het belang van het team denken.

Als iedereen nou graag een zo hoog mogelijke w/l zou willen hebben dan zouden ze automatisch meer moeten samenwerken en meer objective gericht moeten zijn :)

ik heb zelf in MW2 een k/d van 1.79 en een w/l van 2.21, dat is een beduidend lagere k/d dan in WaW en MW maar ik denk wel dat ik nu een stuk beter ben dan ten tijde van MW.

Dus wat zegt het dan nog?

je weet pas of iemand goed is als je een keer in eerlijke omstandigheden tegen hem speelt, voor de rest is het te makkelijk te manipuleren

8. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    las het even verkeerd... gouda dat is net iets te ver weg=(

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vraag het hem anders, hij is volgens mij diegene boven aan de pagina die "hij is binnen" post :+

10. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja iemand hier had gezegd dat je een pm mocht sturen, en dat heeft ie gedaan :)

11. Spartan Armada

Spartan Armada Tuig.

Leuk Bevonden:
    0
    Foto van bonnetje, iemand? ;(

12. Forty

Forty Guest

wtf.
    Reefun en Ijsjuhh hebben precies dezelfde games gespeeld behalve dat Ijsjuhh BO heeft gespeeld.
    Wow that's so super complex and cool.

13. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ze geven geen bonnentje, wel zo slim want dat kan ze een ton kosten:cool:

iemand al online kunnen spelen? op playstation zijn de servers iig nog niet online
    alleen zombies kan je wel online doen

14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Mocht je het willen weten mijne is 2,1 maar ik focus me er totaal niet op.
    Ik kan niet campen en zal dat nooit doen:9 laatst paar potjes met maten van me gedaan FFA in Private met 3 levens.
    Iedereen moeilijk doen en campen enzo en wie huppelt er vrolijk door het midden van de map?:+ precies ik!:9
    Kan het gewoon niet:9

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ook niet. Ren altijd als een malloot rond. Eindig vaak bovenaan qua punten. Maar ben ook vaak het meeste doodgegaan! 8)

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Mijn langejan is 20 cm en kaarsrecht en die van jou ?

17. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    :D :thumbs:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lol dacht echt dat ik ze zag bewegen :lol:

Hoge k/d ratio halen is easy. Gewoon kills in objective games maken. Als ik voor de vlag/HQ ga ik gewoon vaker dood. Ik kan ook constant de vlag tuben in domination als ik hoor dat iemand hem overneemt.

Misschien moet er ook een objectives/map leaderboard komen ofzo.

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een uitgebreidere leaderboard. volgens mij ook speciaal voor abjectives enzo. :thumbs:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan het wel maar wat ik niet kan is tegen mijn verlies :+ En aangezien ik vooral objective types speel is campen er niet echt vaak bij.

Deel Deze Pagina