Oké beetje kinderachtig van mij, my bad maar ik kan hem via een eigenaar van een winkel krijgen, oftewel hij verkoopt hem niet aan iedereen. that's all.
Vind hem voor wat ik nu heb kunnen zien toch een stukkie scherper qua graphics en voller qua sound dan mw2. Hoop actie vanaf het begin.........have fun allemaal.
Ow, ik dacht dat ze dat er direct bij de ontwikkeling al uit gehaald hadden, maar dat is dus later pas weg-gepatched?
Uhm.. heb voor jullie gekeken, morgen zijn de winkels in Gouda ook open http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Gouda.html
Ja volgens mij was die patch er gister. De QS was wel al aangepast maar blijkbaar vond Treyarch het nog niet voldoende. vraag me af of het 'normaal' snipen hierdoor niet moeilijker wordt.
Heb je toevallig een bron? Niet dat ik je niet geloof ofzo, maar ik haat dat QS zo erg dat ik t wel bevestigd wil zien
Ik heb net gespeeld, en zo kun je écht niet QS doen hoor! (Ik sniper normaal altijd, niet qs) maar het beeld beweegt eerst nog heel erg. (Beetje lastig uitgelegd sorry)
Ik dacht dat dat gescheiden was van je MP levels. Dus je ranking tegen de bots staat los van je ranking online
Dat was hier ergens gepost. Een paar pagina's terug. Met filmpjes erbij. Ik zal ff kijken of ik het terug kan vinden.
Het is nu onderhand wel bekend wie hem wel en niet heeft. Zullen we dan gewoon weer on-topic gaan praten? Het GESPOT topic zal maandag wel verschijnen als Matrix hem weer opent. Stel elkaar vragen via PM, anders word het hier een verschrikkelijke tering bende