Call of Duty: Black Ops [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 3 nov 2010.

1. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kunnen ze eigenlijk zien of je een download speelt of een legale versie?:{

Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    ;)

3. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WHY TREYARCH WHY?:F:

Dus alle quickscopers worden nu hardscopers :) Hardscopen is 10 x zo makkelijk dus krijgen de quickscope haters nog meer last van snipers denk ik:D

4. Forty

Forty Guest

qs'ing is toch gay..
    Het is alleen leuk voor montages enz.

5. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb je nou steeds niet uitgelegd waarom je mij complex vind :+

6. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat sommige geluiden van wapens net naar klappertjespistolen klinken!!

Ook vind ik de mapdetail van de Maps bij BO minder dan bv MW2!

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet wat ik verkeerd deed :)

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Uhmm het ging er meer om dat quickscopers met een sniper rondliepen in close combat. Dus levels zoals airfield etc. Door de auto-aim te misbruiken konden quickscopers een sniperrifle voor alles gebruiken, dus zowel veraf als dichtbij.

Dit is natuurlijk niet helemaal fair aangezien een shotgun wel goed is voor dichtbij maar je kan er niet mee over de hele map schieten.

Nu met BO kan je alleen nog maar hardscopen (vind "hardscopen" beetje rare term aangezien dit eigelijk gewoon normaal scopen of snipen is) zoals het bedoelt is. Iemand met een sniperrifle heeft het nu een stuk moeilijker om een kamer binnen te rennen en iemand neer te schieten.

Is juist realistisch een laag caliber wapen zoals de mp5 klinkt in het echt ook niet als een dik assault rifle. Ik vind het juist heel goed gedaan, een dikke sniper klinkt als een kanon en je hoort de echo ook over de map galmen. Kijk op youtube maar filmpjes en je zult zien dat een machine geweer ook meer "klapt" in plaats van knalt.

9. Ninja Wanda

Ninja Wanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook niet blij met die quickscope patch :mad:

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel want dat is niet bepaald realistisch te noemen.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is niet alleen met een sniper. Met een shotgun deed ik vaak hetzeflde. Mensen denken idd dat ze het QS tegen willen gaan terwijl ze gewoon de MP gebalanceerder willen maken. Het is idee is eigenlijk dat shotgun + SMG voor closerange gebruikt moet worden, AR alle ranges en sniper op longrange. Zo zou je een team ook samen moeten stellen.

12. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet allemaal, dus als er mensen hierheen komen van ver zou ik eerst ff bellen
    en wie weet zijn ze er alweer doorheen
    zo,n gerucht gaat natuurlijk als een lopend vuurtje:lol:

ONTOPIC:

Wat is die sp vet zeg, heb m nog niet uit maar denk wel dat dit de beste cod is wat sp betreft voor mij

13. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Voor de mensen die morgen naar Gouda gaan om bij de Music Store de game te kopen, komen voor een koude deur.

Ik sprak een medewerker en die zei dat de game morgen niet meer verkocht gaat worden. Ze leggen de exemplaren wel op de kubus maar dat is alleen om te reserveren. Wel krijg je 5% korting op release dag (alle kleine beetjes helpen :p)

14. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game tot nu toe! Kan gewoon online in tegen stelling tot de PS3 versie zo te zien.

Level 11 nu :) Ga geen dingen spoileren alleen wat dingen wat me opvielen tot nu toe ;

- In core moet je nu nog meer kogels in iemand pompen om hem neer te krijgen
    - De algehele "feel" van het spel is meer tussen WaW en MW2 vind ik. Lastig uit te leggen
    - Die remote control car krengetjes kúnnen best irritant zijn, Maar je hoort ze wel nagenoeg van ver aaan komen. Ze zijn wel ontzettend wennen om te besturen.
    - QS'en is idd bijna onmogelijk gezien het vizier eerst een "schop" krijgt. Wat vrij irritant is zelfs als je "normaal" een sniper wilt gebruiken.
    - De levels zijn echt awesome in mekaar gezet. Nog beetje leren hoe ze in mekaar zitten maar over het algemeen zijn ze prima uit gebalanceerd.

Dat was het zo'n beetje voor nu. Als er meer vragen zijn dan hoorik'et wel :)

Oh en nemsis goed dat je dat zegt. Moet ik een vriend van me even zeggen dat hij morgen vooral niet moet gaan anders komtie idd van een koude kermis thuis :+

En nog voor de duidelijkheid, Ik ben de vriend van Ijsjuhh ;) DLeria poste nog als iemand het wil weten PM en dat heb ik derhalve gedaan en meteen opgehaald.

15. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lekker jonge:p straks een ban

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Loop jij eens een keer niet zo dom te lullen joh :lol:

17. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geintje man, maar word denk wel een ban;)

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dan snap ik het geintje niet. :+

19. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wil knul :+

20. Wobbe

Wobbe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het met zombie, veel verschil betreft CoD 5?

Deel Deze Pagina