Vind die van CoD2 tot nu de nog de beste. Daar had ik echt het gevoel dat het oorlog was. CoD3 was ook nog goed te doen. De anderen waren zeker leuk maa leek meer op Covert Ops dan op een grote oorlog wat ik weer jammer vond. Nerd
Jij heb hem toch ook al? Gewoon online gamen dan dude. Je kan echt niet gebanned worden als je een legale versie heb met een ongemodde x360. Dat heeft xbox support zelf gezegd notabene (zoek maar na @ twitter).
Stiekem jaloers op iedereen hier boven, kon zelf ook al aan een exemplaar bij een bekende krijgen, maar durfde het niet echt aan (Maar zo te zien krijg je dus geen ban)... Ik stond 10 minuten in z'n winkel met hem te praten, in die 10 min 4 mensen al die vroegen als ze CoD kunnen kopen. Sommige lui bieden serieus 100 euro haha...
Je kan gewoon online.... Als je mn quote van boven niet geloofd zoek het zelf maar @ twitter. Zoek maar op "legal black ops" of "black ops ban" dan zie je het vanzelf Als xbox support het notabene zelf zegt... Dan zit'et wel goed. Daarnaast vorig jaar had ik MW2 dik een week van te voren en ook nooit problemen mee gehad. Zo lang alles legaal is... Kunnen ze je niets maken, De winkel wel.
En vanwege de winkel, is het handiger om géén bonnetjes/namen etc te plaatsen.. mocht er ooit weer zoiets gebeuren (een spel wat je eerder kunt kopen) maar je "lapt" ze er nu bij.. dan doen ze het natuurlijk nooit meer!
Wel vreemd dat ze de game vandaag wel hebben verkocht, en dan na vandaag alleen nog reserveren, snap daar niet echt de logica van wel vreemd overigens dat de servers op de xdoos wel online zijn en op psn nog niet
ik zie alweer heel wat lucky bastards hier maar als je de game al hebt of van plan bent te kopen dinsdag voeg me dan even toe op de xbox !! Edjuuuuuh kunnen we ff met xbw peepz onder elkaar codden
Aan de mensen die het spel al hebben, kun je met theater mode nou makkelijk gameplay uploaden zodat je ze op je pc kan bekijken cq bewerken?
Heb hem nu ook, net gehaald \o/ (Omgeving Tiel) koste me wel 60 euro. (Heb hem wel 10 euro fooi gegeven.) Lang leve marktplaats! (Game zat nog in de seal). Over 2 uur ga ik ff knallen, Ben erg benieuwd hoe de game bevalt. Whoooooot!