ja maar ik zit nu te spelen maar ik kan alleen met sen 2en dus drm vroeg ik dat ik heb de echte versie
vraagje.... Als je hem in je xbox stopt vraagt hij om een update... ken je de update gewoon uitvoeren?? zonder dat je geband wordt... bedankt vast Voor de lief hebber Heb nog 1 Call of duty black ops over.. Afhalen omgeving haarlem...
legaal gekocht niet maar zat wel gewoon in seal... 45 eutjes hahah (geen bonnetje) Kan je al online spelen of niet. zal vast al gezegt zijn maar geen zin om al de pagina's te lezen..
als hij in seal zit, is hij wel legaal, met legaal gekocht bedoel ik alles behalve download op omgebouwde xbox
Ja w8 gewoon tot dinsdag. jij ken beter wel spelen morgen. want AJAX ADO is voor jullie ook niks aan morgen (geintje) AJAX-ADO 6-1
(Van voetbal heb je ook al geen verstand) Ben zelf ajax supportert maar als je de competitie een beetje volgt dan weer je dat Ado niet zo super slecht is dit seizoen. Denk wel dat ajax wint, maar dat zal eerder 2-1 dan 6-1 zijn. Is het jullie ook al opgevallen dat het boekje geen ruk voorstelt bij black ops. Lees het toch nooit maargoed, dit ziet er wel heel cheap uit. Je krijgt trouwens ook weer 2 dagen gratis xbox-live erbij kado. Nog 30 min, dan lekker spelen. (Game trouwens gewoon in een winkel gehaald, wel via marktplaats)
Met? In ieder geval, ik ben best benieuwd naar het antwoord op de vraag van caspello (?). Hoe zit het met het uploaden van de gemaakte filmpjes in theatre mode?