Call of Duty: Black Ops [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 3 nov 2010.

1. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    geloof er weinig van, als ms dat echt zou doen zouden gewoon alle mensen die te vroeg hebben gespeeld een ban krijgen
    wel gek dat ze mij dan altijd overslaan

2. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ook de achievments?:+

3. Wobbe

Wobbe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    200 meter is maximum voor een getrainde schutter met een SMG en een 9mm bullit heur (Op basis van een MP5). Meeste AR's halen met een Iron sight een maximum van 400 meter (zonder afwijking).

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  4. halo3master3

halo3master3 If it moves kill it

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb black ops hier liggen Origineel uit de winkel maar mag ik online spelen ik heb nu alleen offline gespeeld???

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    OMG, mensen stfu is. 8)

6. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aardig blijven man
    ik wil gewoon geen ban!

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt zeker ook nog aan welke SMG. UZI haalt de 50 mtr nog niet eens. Daarnaast is maximum range met singleshot als hij stil staat. Hebben we het niet over een idioot die rond rent en sprayed. 200mtr haalt geen enkele SMG.

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  8. Pz Truelove

Pz Truelove Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,,

ff klein vraagje? wie heeft misschien een linkje van een filmpje wat in dit forum eerder is geplaats wat een uurtje duurt, is in samenwerking met treyarch van ign??

greetz

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Met dat interview?

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is lastig om 'normaal' te blijven antwoorden voor mensen, als één persoon op één dag één ding duizende keren vraagt en hij dan duizendmaal een antwoord krijgt, maar niet wilt luisteren.

11. Pz Truelove

Pz Truelove Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja interview met iemand van treyarch en daar speelde ze een paar wager matches en daarbij vertelde die kerel er allemaal informatie bij? en was in samenwerking met ign:D

12. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en blijkbaar als er tich keer tegen je gezegd word dat je niet gebanned gaat worden snap je het nog niet. Als je nog op school zit heb ik echt medelijden met je leraren :p

"Is 1 + 1 echt 2? Echt? Nee... Ja maar ik wil het echt 100% zeker weten"

Just play the game.

Zombie mode heb je wel echt 4 personen nodig... Wij zaten net met maar 3 (geen zin om lulraak iemand te joinen) dus we wachten maar af tot de rest hem heeft eer dat we echt de zombie mode gaan takelen.

In ieder geval is de zombie mode ontzettend uit gebreid. Tot nu toe nog maar 1 map gezien, weet niet of je de rest eerst moet unlocken oid?

iig is de eerste map groot. Heul groot :p

Voor de rest online... Level 22 nu dus kon eindelijk m'n camo en alles kopen. Heb een roze konijn met een nucleare teken als ogen en een lichtblauwe kroon als embleem op m'n guns \o/ Hoe fout kun je het krijgen ;)

Nog een paar levels en dan gaan we eens de red dot sight veranderen in ene roze smiley face :+

13. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was in samenwerking met gamespot ;)

14. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou maar snel van het forum afgaan anders ziet Microsoft het en bannen ze je alsnog!

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Pentagon zombie map = SP uitspelen
    Arcade spelletje (= niet echt een zombie map), weet niet hoe je die unlockt.

16. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gforce, bereik is bereik he of je nou single of full hebt het gaat om wat hij max haalt, single is uiteraard veel verder, maar een smg kan echt wel tot 200m halen hoor (op singles idd:9)

17. Wobbe

Wobbe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mijn vraag dan is -> Waarom kan men het bij 't KL dan wel :)?

Uzi kan tussen de 100 en 150 halen, bij de Luchtmacht word ie nogsteeds gebruikt.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zombie Map : "Five" is te unlocken door de Singleplayer uit te spelen. Maakt niet uit op wat voor moeilijkheidsgraad.
    Zombie Map : "Kino der Untoten" is altijd "unlocked".
    Zombie Map : "Dead OPS Arcade" is altijd unlocked. Maar om deze te spelen moet je op de monitoren wat intypen. Enfin, zoek maar op Internet. Dat vind je nu overal.

Games met realiteit vergelijken = faal. Niet meer doen. Ook al probeert COD zichzelf "realistisch" uit te beelden ...

19. Pz Truelove

Pz Truelove Member

Leuk Bevonden:
    0
    aah oke, gamespot dus,, zou ff kijken op youtube als die er nog staat.. kan hem hier namelijk niet meer vinden:mad:

20. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan beter nu de sp spelen reefun, ranken heeft niet echt veel nut als je rank de 9e gereset word

Deel Deze Pagina