Call of Duty: Black Ops [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 3 nov 2010.

1. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb net 1,5 uur live gameplay van black ops gezien via justin.tv.
    Nu kan ik al helemaal niet meer wachten, al dat unlocken enzo..

alleen rank je volgens mij veeeeeel sneller in BO dan in MW2, wat ik jammer vind omdat je nu om de 2 potjes een rank omhoog gaat en alweer een nieuw wapen hebt.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha net ook nog ff zitten kijken. :D

3. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De singleplayer is zeker wel wowww gevoel, en ja er komt elk jaar een nieuwe maar je weet wel waar je op kan rekenen
    mw2 was wat ongebalanceerd en deze moeten we nog even afwachten maar de games zijn altijd wel o.k, gehyped of niet
    liever "wat meer van hetzelfde" dan dat je bv een moh koopt en na een week in de hoek flikkert, dat was achteraf gezien echt een miskoop, en dat zal geen enkele cod ooit zijn

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeiden ze met MW2 ook, en dat is ook nooit gebeurd. Ook niet na al die hackers. Kijk de stats daarvan maar :)

7. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt niet bij elke rang een nieuw wapen, die moet je kopen! Wel speel je ze vrij, wat ook wel erg relaxed is dat je gewoon als je wilt gelijk je red dot kan kopen. Ook het inzetten van cod points vind ik erg vet. Zo kun je als je erg goed bent aardig snel levellen.

Game is echt master. Ga nu de single player checken. (Werd gisteren in de 3 uur multiplayer maar 4 x gekilled door zo'n autotje.) Had verwacht dat dat tergender zou worden.

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Hoe duur is ie eigenlijk bij de nachtopening van Eindhoven MM? Is namelijk nergens te vinden, ik ga hem in Almere halen vanwege het 'gerucht' dat ie daar 40 euro zal zijn op launch-dag, maar op de MM site is daar niks van te vinden.

9. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het nu aan mij of klinken de voetstappen teringhard? Dat wordt genieten in een party vol met Dolby-surround-hoeren (jk) SND spelen _O_. Zelfs reloaden en dergelijke klinkt echt hard, wss kan je dat ook goed horen.

Verder verwacht ik, mits ze snipen niet aanpassen, dat ik deze game ook niet lang ga spelen. Wat baal ik daar van zeg. En vele mensen met mij denk ik.

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Mwa denk dat dat wel mee valt volgens liepen er zo'n 500000 mensen te quickscopen, en 2 miljoen mensen probeerden het :+ van de 20 miljoen

11. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    http://twitter.com/mmalmere

12. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    We zien wat er gebeurd :thumbs:

13. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    MM Enschede 29,99 voor Black Ops. Alleen dinsdag tussen 9.30 en 12.00. Weet alleen niet 100% zeker of dat ook voor Xbox 360 is.

14. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel relxt zijn alleen enschede is heel ver van hier :p:lol:

15. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Hou nou eens op met onzin te verkopen :)

16. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Nog zo'n zeikzak :'-(

17. thym0

thym0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met betrekking tot de personen die vrezen voor een ban.
    Wanneer je het origineel hebt van een game plus bonnetje kunnen ze je nooit bannen. Mochten ze je bannen en je hebt het bonnetje dan kunnen ze het verifiëren met de aankoopdatum plus de data op je xbox. Ze zullen je dan unbannen.

Ik heb VROEGER (kleine jongens worden groot alhoewel ik toen 16 was en nu 20 maar dat terzijde) een gemodificieerde xbox gehad, toen heb ik gebeld naar Microsoft of ik een game die ik gekocht had (had ik gedownload) kon spelen voor de release aangezien ze hem al (zogenaamd) verkochten. De ''Microsoft man'' vertelde mij dat wanneer een game origineel gekocht is er toch andere data op staat dat een gedownloade file.

Dus voor personen met een originele xbox + originele game en bonnetje, JUST GAME!!

EDIT: op mijn gemodificeerde xbox had ik 80 games, allemaal gepatched, te vroeg gegamed, NOOIT gebanned, ook niet met banwave van vorig jaar. Heb hem echter aantal weken geleden verkocht. ( Niet zeuren van stoer! zoveel games, want ik vindt het niet stoer haha)

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  18. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij moet je een code invoeren : DOA

19. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    er wordt niemand gebanned....

ik speel nu al 2 dagen volle bak.
    zit alleen maar me amerikanen die het de hele tijd erover hebben dat ze met een illegale game spelen. dus schijnbaar kan je zelfs met een omgebouwde xbox gewoon online op de servers spelen.

ben 1 van de weinige die het echte spel heeft weten te bemachtigen^^

20. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Een uzi haalt met gemak de 200 meter.
    Heb er 8 jaar mee geschoten en was vroeger schutter eerste klas ermee in het leger.
    Je staat er versteld van wat je met dat kleine spul kan doen........

Games zitten er met regelmaat bewust naast om een vorm van balans en speelbaarheid te houden.
    In het echt is een vuurwapen niets meer dan een stuk gereedschap wat voor een bepaalde klus wordt geselecteerd.
    Merk dat een hoop mensen het maar bij gamen moeten houden :)

Deel Deze Pagina