Sjezus... Denk hier een beetje ervaringen te lezen maar de laatste tig pagina's is alleen maar wat gejank over een ban of niet... Word steeds erger hier op xbw..
Op de launchdag waren volgens mij de stats gereset. Lijkt me de PC versie (of de DS versie ) Heb het ook over accuraat zijn. Dan wil ik op 200mtr 10/10 (of voor een Uzi 32/32) raak zien. Dat haal je met singleshot niet eens. Als je het magazijn in 1x leeg schiet ben je echt niet accuraat op 50 mtr. Dat is wat ik probeer te zeggen. Heb er zelf 5 jaar mee geschoten (misschien kennen we elkaar wel )
Gelukkig zijn die kleutertjes over paar weken weer vertrokken. Dan hebben ze hun minute of fame weer gehad met het feit dat ze de game iets eerder hebben.
Denk dat je er iets minder last van zult hebben omdat ik denk dat de maps minder open (?) zullen zijn dan bij Medal of Honor.
Je spawnt niet bij elkaar, dus het is geen prijsschietfestijn als moh en verder is qs eruit gehaald dus er zullen minder snipers rondlopen
volgens mij zit je in de verkeerde thread zijn er nog mensen die al een impressie van de MP kunnen geven? hoe zijn de wapens, hoe is het spawnsysteem, hoe loopt het online qua lag etc?
Ik las dat iemand zei dat als je goed bent in BO je extra snel kan levelen door middel van die contracts. hoe werken die contracts precies want ik snap dat nog niet helemaal.
lag weet je pas als iedereen online komt spelen de 9e, nu is het maar een fractie die de game wel heeft wapengeluid valt wel iets tegen vind ik
je 'koopt' een challenge voor die ingame currency en als je die challenge dan complete in de tijd die je ervoor krijgt dan krijg je daar veel ingame currency voor terug
server belasting heeft niet veel invloed op latency, dat hang veel meer van de kwaliteit van de netcode af. kijk maar naar bijv Pro Evo, die netcode is gewoon brak dus of er nu 10of 1.000.000 mensen online zijn kans op lag heb je daar altijd. maar dat het nu dus niet lagt is wel positief