[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    In sanctuary rechts gaan waar je ook kan saven en dan load doen. Dan kom je in een ruimte waar je je andere hero kan selecteren.

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Beh, heb het spel gisteren uitgespeeld en ben nu een beetje bezig met collectables en sidequests. Ik probeer dus ook mijn zwaard te levelen (Swinger, met 15 mannen en vrouwen naar bed + nog eens een orgie van minimaal 4 mensen :+). Nou ben ik alleen een 'Goede' koning en heb ik dus het weeshuis boven het bordeel gekozen. Echt een hel om 3 hoeren mee te krijgen, als ze al op hun locaties staan (Bowerstone Old/Mercenary Camp) moeten ze ook nog maar met je mee willen.

Ik heb er nu 2 bij me, maar de 3e wil niet meer met me mee om te 'sexen', waarschijnlijk is de oorzaak daarvan dat ik perongeluk haar hand vastgehouden heb. Nu denkt ze dus dat ik haar vriend ben... Ik heb geprobeerd om haar mee te nemen (aan de hand), vervolgens mijn 2e controller aan te slingeren en zo 3 sexpartners te maken. Ik moet 30 gold betalen (10 per hoer volgens mij) en mijn 2e controller moet aangeven mee te willen doen aan de orgie... Toch kom ik niet boven de 3 mensen in mijn grootste orgie...

Iemand een idee? :+

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was met wat bandits aan het vechten, springt me vrouwelijke hero op iemands nek en breekt het met haar benen..Wat een kast.

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slim inderdaad. Heb net ook al mijn huizen maar verkocht, scheelt me toch weer een hoop 'management'.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ga dus nooit tussen een vrouw inliggen als je ff een vluggertje wilt. :+

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ga jij maar tussen een man liggen dan :F:

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Snap je :+ wel? |:-

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een keer ff die trouwen+baby achievement online wil halen? speel zelf als man

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nou je het zegt, moet Mirik maar eens een berichtje sturen. Vermoed dat die met een vrouw speelt. Ik speel zelf ook met man, maar zal toch eerst door de knieen moeten gaan. :+

Sorry, maar ik ben in de avond en nacht vaak in een melige stemming. :+

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn eerste hero is een vrouw, dus stuur maar een PM als je wilt. Volgens mij kan je dan ook de Demon Door openen in Midpeak valley oid.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voeg me eerst maar ff toe op Live. ;)

12. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook met je 2e controller doen, die demon door :)

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Toch de game maar besteld.
    Wel weer zin in een Fable avontuur.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Naais.. ff co-op binnenkort :cool:

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal in de avond online zijn om Typsolir en Yellow te helpen met achievements, als jullie nog hulp nodig hebben. Ik moet eerst leren...

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, ben ook vanavond wel online :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hey Gast. Ik weet niet of ik direct vanavond al beschikbaar ben hoor. :+ Gaat er meteen al vanuit dat Yellow komt opdagen. 8)

Voeg me maar toe, maar vanavond heb ik geen tijd. Hattrick o.a. en daar moet ik gewon bij zijn. Verder nog een raid waarschijnlijk met World of Warcraft. Ik ben wel ff bezet dus.

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Meh, gisteren een beetje de sleutels + Gnomes lopen verzamelen. Alles gnomes gingen goed, de meesten heb ik zonder guide gevonden (op 6/7 na). Helaas ging het met de sleutels niet zo goed, ik mis 1 gouden sleutel, die in Driftwood. Je moet dat ding met zo'n flit switch unlocken, maar die zit nu op een gedeelte waar ik dus niet meer bij kom... Even voor de duidelijkheid: ik heb de bijhorende quests gedaan en de persoon die mij toegang moet geven tot de flit switch meer dan genoeg tijd gegeven. Helaas blijkt het weer één van de vele glitches te zijn die Fable 3 heeft...
    Tot gisteren vond ik dat het aardig goed ging. Alle tijd die ik in Fable heb gestopt: 4 freezes in totaal en af en toe performance drops. Maarjah, nu zit ik dus op 53/54 sleutels, en die kerel die er 'verantwoordelijk' voor is, staat nog vast in het huis waar ik hem uitgeschopt heb :mad:.

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb met al die Gnomes en sleutels niet bezig gehouden,misschien dat ik dat ooit nog wel eens doe.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vraag me af of je ook niet iets speciaals kon doen met je kinderen? Heb zelf nog niks kunnen ontdekken. Ook droog, mijn kind is een klein negertje. :+

Deel Deze Pagina