Ik vind het juist wel tof om potjes terug te kunnen kijken. In vorige cods zaten ook genoeg mensen die de gameplay liepen te fucken door alleen maar te gaan campen met claymores en shotguns etc. Vandaag ook een potje search gedaan tegen allemaal gozers met riotshield+rpg+C4 :{ Totaal geen leuke potjes
Ik heb een klein vraagje over cod Blackops, kan je de 4maps die met hardened edition komen ook kopen via xboxlive?
Als je de zombie maps van WaW gelijk wilt, kan je de hardened edition kopen, mits je het geld ervoor over heb. Als de 4 maps niet zo super belangrijk zijn en je ermee kan leven dat ze hoogstwaarschijnlijk later komen (de maps komen wss wel als DLC) of helemaal niet, dan zou ik voor de 55 euro versie gaan.
de 4maps zijn alleen maar zombie maps? als dat zo is koop ik gewoon de goedkopere versie zombie mode hoeft van mij niet
Er staat 'four extra co-op maps', maar zombie mode is naar mij wete de enige co-op mode (naast Dead Ops Arcade?). IIG, het gaat zover ik weet idd over de zombie maps.
Thanks voor de snelle reply:b: koop gewoon lekker de standaard versie en wie weet komen ze nog op xboxlive
@ die montage paar pagina's terug.. Dit is pas een goede montage van codmw2: http://www.youtube.com/watch?v=iEa6RL-2GYw&feature=player_embedded
Dat betekent weer een hoop 1000/1000 illegale scores. Ik ken dat uit mijn eigen cheat tijd. Dit word straks voor een hoop cheaters weer SPGen. Jezus, dat ze dat nog niet hebben verholpen in deze serie is echt een schande.
SPGen kon alleen in CoD4... Die hacks hebben niks te maken met GS (wie boeit dat trouwens iets?) Dat die hack al is gevonden boeit me trouwens niet veel, Treyarch heeft belooft om de ranglijst cheater-vrij te houden en gezegd dat ze daar de nodige middelen voor hebben en ik geloof hun.
GS heeft er niks mee te maken he? dus 1000/1000 slaat nergens op.. Maar als je op mygamercard kijkt, zijn er veel hackers met 1000/1000
Dit heeft niks met Achievements of GS te maken he? Dit is de 15th prestige Hack. Dus als je een Auto opblaast krijg je zoveel punten dat je in één keer 15de prestige bent. Wel jammer.
Is al bekend wanneer het embargo van de reviews af gaat? het is jammer maar aan de andere kant who gives a fuck. Iedereen die serieus speelt haalt toch alle wapens/perks etc die ze willen wel en de mensen die zichzelf daar naartoe glitchen staan alleen maar voor lul als ze weer eens met hun 'hoge' level onderaan de leaderboard staan