Ja maar ook hoeveel objectives je gehaald hebt. Klopt het dat k/d alleen bij TDM erbij staat? Stemmen in de game zijn trouwens een stuk vetter dan in vorige delen.
Doe mij maar een zo klein mogelijk rood puntje, je wil toch niet dat op grote afstand de dot je zicht belemmerd
Weet iemand wat Blackops kost tijdens de nachtlaunch bij Mediamarkt Eindhoven? Zal toch geen 55 Euro zijn als ik die prijzen zie van MM Almere en MM Bergen op Zoom... Dat MP filmpje is echt gruwelijk vet!! Chopper Kills zijn echt hard!
Die ''grote'' + kan ook wel eens mij favo worden. Had hem afgelopen weekend gebruikt toen we met ze 4en splitscreen deden! Loads of fun, en superhandige crosshair
Jep Had ff vlug een roze konijn met nuclaire ogen, een gele kroon en een recycle teken op z'n lichaam gemaakt Deze komt dan zowel in je emblem naast je title te staan als op je gun (mits je hiervoor kiest, kost 1000 cod points om het op je gun te laten zetten). Ga ooit nog wel'ns goed ervoor zitten Compleet nutteloos... Maar wel grappig Dat is alleen met team death match. Met objective based spellen zie je andere dingen dan je K2D. Domination zie je bijv. hoeveel keer je een vlag heb verdedigd en hoeveel keer je er één heb overgenomen Een klein rood puntje is lang zo fijn niet eigenlijk. Heb mijn roze smiley face maar ingeruild (best irritant lange afstanden schieten met zo'n roze smiley in je beeld ) voor een klein cirkeltje waarbij je juist het midden goed kan zien. Veel lekkerder voor langere afstanden Zojuist trouwens ook ontdekt dat de community allemaal filmpjes/plaatjes/etc. online heeft staan. Best greppig als je soms moet wachten tot de volgende match. Even wat screenshots van mensen bekijken. Zit best wat grappig spul tussen. Van het drie-dubbele kills met een crossbow tot 2 half kussende soldaten