[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heet een meningsverschil:)
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga zo weer verder, moet nog 2,5 level ofzo.
    Stukje in dat covenant ruimteschip (mission 6) vond ik tot nu toe het pittigst.
     
  3. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
  4. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk vond ik ook erg lastig, maar het laatste level is nog vervelender :+
     
  5. Forty

    Forty Guest

    The more you know.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel je de campaign?
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat had ik al verwacht, heb m al op heroic uitgespeeld.
    Ben nu op 1/3e van t 1 na laatste level maar hou het voor vandaag voor gezien, ben het na ongeveer 2 levels te hebben gedaan wel weer zat.
    Dit level waar ik nu in zit is goed te doen, tot nu toe tenminste en was op heroic ook niet heel lastig. Laatste level wordt wel een bitch ja:9
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij dat bungie pro staat dat je 5 render minuten per maand krijgt en dat een clip van <1min met normale kwaliteit als 1 telt(?) en één van HD als 5(?). Dus dat betekend dat je per maand(!) maar 1 HD clip kan renderen of maar 5 normale filmpjes? De linker kolom:
    http://www.bungie.net/Projects/BungiePro/default.aspx

    Ik vind het wel heel weinig namelijk.
     
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk de bedoeling, dat je render minutes bijkoopt, ikzelf denk dat je goedkoper uit bent met een capture card.
     
  10. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me echt ongelooflijk aan die 'If they came to hear me beg' achievement, hij unlockt maar niet voor me, wat ik ook doe :mad:
     
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je misschien op Easy?
     
  12. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    en zet je "sprint" weer uit tijdens je tocht naar beneden?
    beide deze dingen zorgen ervoor dat de achievement niet unlockt.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    Does a wild bear crap in the wood?

    :+
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wanneer doen we eens een XBW custom avond? Ik heb echt geniale mini games, races, zombie maps etc. gedownload.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Weer mooie challenges vandaag: 1 potje gruntpocalypse, een paar minuten Nightfall op heroic en 1 game Matchmaking en je hebt 10K erbij :) Wel jammer dat de weekly weer zo simpel is, ik zie altijd liever weeklys waar je ook echt een paar dagen mee bezig bent, maar de credits zijn wel weer mooi meegenomen.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waarom hebben ze mm firefight ook echt op heroic met al die skulls gezet. Echt zo jammer dat je niet gewoon op normal met minder skulls kan beginnen. Nu moet je af en toe tich keer schieten op zo een jackall voordat ie neervalt en telt ie je double kill niet meer. Blijf je steken op 30 ofzo, terwijl je gruntacopalypse voltooid heb. :mad:
    Ook geen zin om het nu opnieuw te proberen. Lt. Colonel komt vanzelf wel een keer, en als die niet komt is het ook geen ramp.

    Moet campaign ook nog eens op Legendary voltooien, alleen niet zo een zin om dat solo te doen. Elites kunnen zo gaar zijn. Dan blast je hun shield weg, en 3 van je teammates staan gewoon voor jan l*l te knallen, omdat je zelf per sé de elites moet killen met amper ammo. Laatst een keer op Heroic volgens mij gedaan met wat skulls, voor een challenge, leek een eeuwigheid te duren. Wellicht dat ik Legendary co-op nog eens voltooi.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ofdat MM matchmaking op Legendary gespeeld kan worden. Bij de stats staan wel Legedary en Normal maar je kunt ze niet spelen...
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat zal ook nog wel komen, zo zijn er ook nog heel wat medals die je met de huidige playlists niet eens kan halen. Firefight is pas ook aardig geupdate en ze zullen er ook nog niet mee klaar zijn. Firefight op normal hoeft van mij trouwens niet, heroic is alleen al goed te doen en normal zou wel heel makkelijk zijn.
     
  19. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het op medium, heroic en legendary geprobeerd, heb ook elke keer mijn sprint tijdig uitgezet en al een heleboel verschillende tactieken geprobeerd|:-
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Had er in het begin ook even moeite mee. Is even timen wanneer je sprint moet stoppen. Bij mij hielp het om sprint aan te laten en als je vlak boven de elite bent, sprint uit te zetten en als je hem bijna raakt een assassin uit te voeren. Kan wat pogingen kosten (wilde de assassin niet pakken of elite stond weer ergens anders / sprong er naast etc), maar is me uiteindelijk ook wel gelukt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina