[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze aanbieding geldt tot 8 november

(Bron cheapassgamer)

Was ook al gespot in het Xbox 360 Koopjes spotten topic

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan. :) Ik had het al op andere fora gezet, maar was helaas vergeten om hier te posten. Deze actie loopt namelijk al sinds dinsdag, maar heeft naar mijn weten weinig (internet)aandacht gekregen.
    Inderdaad jammer dat die Warden's Keep niet in de aanbieding is, gelukkig heb ik die al gedownload tijdens de vorige Deal of the Week aanbieding.
    Is namelijk wel erg kort voor de prijswaarde die er nu aan hangt. Maar de party storage chest die je daar krijgt is wel erg handig! Kun je geloof ik al je wapens/armor/items etc. in kwijt. Ook geen rare glitches dat items verdwijnen geloof ik, alleen wel dat wapens en armor ge-upscaled worden naar je level. En de quest is ook leuk, alleen kort.

Laatst bewerkt: 5 nov 2010
  3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Stiekem haal ik mezelf nog even aan. Lijkt me namelijk een prachtgame, maar bijvoorbeeld MassEffect 2 is op mijn tv onspeelbaar vanwege te kleine lettertjes..

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb even gegoogled voor je, en dit is wat ik vond:
    http://forums.bioware.com/viewtopic.html?topic=696145&forum=135

5. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat ik de Ultimate Edition nergens kan vinden? Die zou toch al lang uit moeten zijn?

6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    UK webshops kom je 'm sowieso tegen. Anders ebay.

7. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag dat ie hier niet te krijgen is dan?

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Snap ik ook niet nee. Bij UK webshops staat ie gewoon op in stock. Was wel wat misgegaan met de print voor EU, een van de DLC's was niet speelbaar, maar ik weet niet of dat ermee te maken heeft.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb dit spel nu een paar dagen, ik heb de ultimate edition. Maar ik heb gewoon het gevoel alsof ik iets niet goed doe. Het is niet dat ik altijd dood ga, maar het is een beetje hak-weg. Ik had wat meer diepgang verwacht, en ik denk dat er geen diepgang is omdat ik gewoon iets niet goed doe. Dus ik heb wat vraagjes:

Die tactical slots, waar zijn die goed voor?

Is het slim om vaak van team te wisselen? Want ik heb nu gewoon standaard de Golem, War Dog en Morrigan. En die hebben ondertussen allemaal een hoger niveau dan mijn main character. Ze stelen ook de hele tijd m'n kills. :mad:

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Alle characters lvlen mee dus je hoeft niet bang te zijn dat je hero geen exp krijgt al is het natuurlijk leuk om echt de held te zijn. Als het zo makkelijk gaat zet difficulty omhoog vond zelf Hard het fijnst om te spelen. Zorgde ervoor dat je echt tactical slots moet gebruiken.

Als je die daar niet gebruikt zal je merken dat je teamgenoten niet goed genoeg zijn in battle, ze helpen ervoor dat je tank bijvoorbeeld op tijd zijn potion gebruikt, vijanden naar zich toe trekt. Je mage bijvoorbeeld de sterkste enemy alvast in het begin tijdelijk uitschakeld, party healed en allemaal dingen om te zorgen dat alles volgens plan loopt.

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Laatst Awakening geleend. Vandaag uitgespeeld. Jammer dat ie zo kort was, maar wel leuk:)
    Wait, what? Kun je niet meer met je character dat je in Awakening hebt gebruikt in Origins spelen? :eek:

12. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    dubbel post

Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  13. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    In afwachting van deel 2 voor de tweede keer begonnen aan deeltje 1. Ik blijf dit een van de moeilijkste games vinden. Op hard ga ik echt vaak dood. Je moet goed gebruik maken van de tactische slots en dan nog is het een zeer uitdagende game.

Ben nu mage en dat is helemaal anders spelen dan warrior. Leuk om het verschil zo duidelijk te zien.

Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Nee alleen andersom ;)

15. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Welke van de DLC's was dat?
    Dan vermijdt ik die wel.

16. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan deze Ultimate edition te kopen. Iemand slechte ervaringen met deze game?

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat haat ik dat gevecht in het kasteel. Dat een op een gevecht. Ik heb echt alles gedaan wat ik kon. Die gast maar niet doodgaan, krijg hem nooit op de minimale health voor de cutscene. Doel op het gevecht als je alle factiemissies hebt gedaan. Godsamme zeg, kleregevecht gewoon. Nog niet gehaald ook. Op de 360 destijds wel. |:-

18. Vigor

Vigor Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totaal geen slechte ervaringen mee.
    Ik speel de Ultimate Edition nu al 3 volle dagen achter elkaar en ben er serieus nog niet 1 keer moe van geworden en dat zegt in mijn ogen toch veel over een game.

Maar het moet wel je genre zijn anders kun je er beter niet aan beginnen.
    De game heeft ontzettend veel dialoog maar is dubbel en dwars het geld en de tijd waard om te kopen en spelen.

19. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat de moeilijkheidsgraad nog al verschilt, dat blijkt dus! 8)
    Maar verder wel leuke game?

20. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Niet om je te ontmoedigen maar hij speelt waarschijnlijk wel al op de makkelijkste moeilijkheidsgraad.
    Maar dat zegt waarschijnlijk meer over zijn skills/soort van spelen.
    Vind het zelf werkelijk echt een fantastisch spel!
    Leuke interactie met je team members, tof verhaal,veel verschillende keuzes en dialogen, toffe sfeer, toffe soundtrack, veel vrijheid in verschillende speel stijlen(zowel redelijk casual of best hardcore) en veel plaats voor tactiek(ook al komt dit op de PC het beste tot zijn recht).
    Heb de game zelf zeker 100 uur gespeeld en gevarieerd gespeeld tussen hard en normal.
    Vond zelf de teamdamage van mn mages op zijn hard nooit zo leuk en speelde liever met de mensen die ik tof vond, dan dat ik in tactisch opzicht moest gaan kijken. Maar goed zoals je al kunt lezen is er vrij veel mogelijk in dit spel en zou ik je hem dus ook dik aanraden als je into rpg's bent zoals KOTOR en van een middeleeuws/fantasy sfeertje houdt.

Deel Deze Pagina