''Door het grote succes is er besloten om een wintereditie van het programma te maken. Deze serie, met dezelfde Hagenezen zal zich afspelen in Val Thorens en heet Oh Oh Valtho.'' Wikipedia
toch leuk zo'n wintersport editie. Al die wijven op ski's en ik maar hopen achter mn tv dat sniper zn nek breekt ofzo! die mensen kunnen toch niet sporten...lijkt me..
Zal waarschijnlijk toch niks bijzonders zijn. Nu weten ze dat er een focking grote hype is en gaan ze het alleen maar overdrijven en alleen maar met fake shit komen. Maar goed, vond het sowieso na drie afleveringen al geen bal meer aan dus ik check het niet eens.
Uhmm weet ik niet. Weet alleen in de jaren dat ik hem zag dat ie het niet had. En misschien denkt ie dat het er bij hoort en dat dan maar gaan doen. Of hij krijgt de opdracht er voor
En weer heb ik me dood lopen ergeren aan Sniper en dat lelijke mormel. Drop die lui alsjeblieft halverwege uit het vliegtuig ofzo.
Ik zal wel weer in mijn eigen wereld leven maar ik snap niet waarom mensen problemen hebben met Sniper of ugly princes? Arrogant? wellicht een beetje? maar gooien ze mensen tegen hun zin in in het zwembad? gaan ze schreeuwen dat iemand een hoer is tijdens een foto shoot? 't zal wel.
same here. vind vooral die little princess zo irritant. vond het wel geniaal die opmerkingen van sterretje in die reunie. dat sniper en dat mokkel kwaad werden en zich niet tot zijn niveau gingen verlagen