Waar kan je je personage voorzien van een nieuwe look? Andere vraag; Ik had die dude met die sniper meegenomen als buddy, alleen ben ik 'm al een tijdje kwijt. Kan je ergens checken waar ie is gebleven? Edit: Nice ik heb nu zo'n NCR Ranger Outfit En een soort kettingzaag, tof ding
Na een tijdje krijg je in beeld dat je buddy weer terug is gegaan naar de plek waar je hem hebt gevonden. Ik was mijn hondje namelijk ook al kwijt
Boone staat savonds in de Bek van de Dino in Novac te snipen. En als hij daar niet is kan je ook nog naar Vault 22 gaan, en met de lift naar de onderste verdieping gaan. Als het goed is gaan je companions die je kwijt bent daar heen om de een of andere vage reden.. Ik ben al 40 uur aan het gamen, maar ik ben nog nooi in New Vegas geweest haha, veelste veel te doen in de Wastes. Ik kan nu eindelijk Power Armor dragen!
Thanks. Zo meteen maar eens kijken of ik 'm weer kan vinden, was toch wel erg handig om hem mee te nemen
Iemand beweerde hier laatst dat er een merchant zit in Camp McCarren die equipment als wapens en armor verkoopt... waar dan? Ik kan hem écht niet vinden.
Volgens mij is dat ergens net daarbuiten (Gun Runners), daar heb je een robot genaamd Vendortron die wapens, mods etc verkoopt.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-fallout-new-vegas-world-in-motion mooie time-lapse video van F:NV door Digital Foundry. Bijna zo mooi als die van RDR
Rex gaat weer terug naar The King. En dat je de companions kwijt bent is wel best vaag. Al moet ik wel zeggen dat ik 1x ED-E ff kwijt was. Hij was weer naar Primm gegaan, wou ik hem een paar dagen later weer ophalen, was hij er niet. Ik had daar 12 uur gewacht, daarna was hij er nog steeds niet... Ben dat gebouw uitgegaan, en weer naar binnen gegaan, en toen was hij er ineens wel. Ik denk dat hij niet altijd de companions laad. Mischien gewoon ff gebouw in en uit en weer in gaan ofzo.
Niet dus. Ben al naar Kings geweest voor die hond, niks. Ben naar Novac geweest voor Bone, niks. Ook niet in zijn appartement en bij Vault 22 zijn ze ook niet
Damn zo zie je maar hoe vet multiplayer zou zijn in fallout Vind overigens alles behalve deathclaws en brotherhood of steel ventjes supermakkelijk om af te slachten. NCR en legion bieden iig geen uitdaging meer voor een lvl 14 char met guns op 100 en een sniper/shotgun loadout.