The Sims 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 15 jun 2010.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :p
    Niet echt mijn genre en speelt niet lekker denk ik op de console.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Viel met de eerste sims op de console wel mee, maar die besturing voelde gewoon houterig aan. Alsof iemand aan het zagen was. Bovendien is de sims al lang niet meer zoals het bij het originele eerste deel was. Dat was sims, de rest zoog gewoon hard. ;)

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het spel eigenlijk wat?. Iemand op mijn vriendenlijst speelt het regelmatig en zegt dat het wel "goed" is .

4. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zelf de online mogelijkheden niet echt bekeken maar je kunt spullen en sims uitwisselen. Helaas kun je niet bij elkaar op bezoek of samen dingen doen. Maar zoals ik al zei van die uitwisseling weet ik het alleen.

Alles gaat via het menu, maar waarom zou je zelf willen rijden? Je kunt dan wel op bestemming weer je sim besturen dus je bent niet alleen maar thuis. Je kunt ook met je camera thuis blijven en je overige sims blijven besturen. De sim die dan weg is vermaakt zich zelf dan maar.

Game speelt erg goed op de console en beter dan de andere sims die ik op de oude xbox heb gespeeld. Speelt lekker weg en voordat je het weet is alweer een uur voorbij! In het begin even wennen maar de controls zijn erg gemakkelijk en absoluut niet complex!

Zie comment van mij voor Yellow, maar ik geef toe de PC is net iets beter qua controls met dit genre.

Het is het zeker waard en genoeg vernieuwing! Sims hebben nu speciale karma powers waardoor de game nog leuker wordt om te spelen. Er is een beloningssyteem waarin je wensen van de sim moet vervullen. De wensen kunnen varieren van een feestje geven, tot aan het knuffelen van je baby. Door die wensen te vervullen verdien je punten om nieuwe dingen aan te schaffen voor je Sim.

En als laatste: The Sims + achievements = :thumbs:

Game is in het Nederlands BTW :thumbs:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    En vooral hoe moeilijk die is?

Ik wil eigenlijks alleen maar huizen bouwen en verder niks. Echt voor de achievements gaan zal ik niet doen, maar zal het wel proberen.

Is die moeilijk of kun je dat ook instellen?

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waarom ga je hem dan niet gewoon op de PC halen?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Console is leuker en PC gebruik ik alleen voor mijn WoW verslaving. Bij hoge uitzondering een ander game.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je geen goede pc hebt is het goedkoper om hem op de 360 te halen, duh! :+

Maar je hebt wel gelijk, pc is een stuk beter.

Een huisje bouwen en inrichten lijkt me echt een pain in the ass op de 360. Ik zou toch eerst de pc versie proberen.

Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij is de game op de console ook totaal niet gericht op het bouwen van huizen heb ik dacht ik gelezen. Is altijd ook zo geweest met Sims op de consoles.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Lees die quote van Mac maar even op mijn post. Als ik hem moet geloven speelt die wel aardig hoor, beter dan de andere sims achtige spellen op de Xbox bijvoorbeeld.

Ach, heb ook Age of Empires II op de PS2 met veel plezier gespeeld. Zo erg kan het niet zijn. :+

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bustin' out vond ik altijd best lekker werken, ook heel veel gespeeld in co-op wat imo erg tof was.

Als ik Halo zat wordt dan zal dit waarschijnlijk ook het spel worden wat ik als eerste binnenhaal. Al die (gehypte) release van de laatste tijd trekken mij toch niet aan en als ik de reviews zo lees dan is dit spel nog best goed te pruimen.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe ja, Bustin Out was echt geniaal. Heel vaak gespeeld op de PS2. Vond alleen die Urbz Sims nog wat wel erg gaar.

Ik wil deze uiteindelijk ook nog wel, Sims blijft toch wel soms vermakelijk + Sims 3 trekt mijn PC niet dus dit is dan perfect. Alleen even wachten tot ie cheaper is, denk wel dat je deze al snel goedkoop kan vinden bij Engelse webshops.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Heb je misschien een goede review voor me van de console versie? Liefst Nederlands, anders race ik naar conclusie namelijk. ;)

14. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
    Koop het niet als je alleen maar wilt bouwen. Daar is de sims ook niet voor bedoeld. Het is bedoeld om te gaan bouwen, een sims-leven op te bouwen en dan later je huis uitbreiden met je verdiende geld.

Over moeilijkheidsgraad: Je maakt het zo moeilijk als je zelf wilt. Licht eraan hoe je speelt. Maar door de karma powers is het soms iets makkelijker dan normaal als je weet hoe je ze moet gebruiken. Zo is er een karmapower waarmee je in 1 keer alle behoeften van je sim weer volledig is vervuld.

Het is niet zo dat je die karmakrachten maar altijd kunt gebruiken. Die moet je kopen door punten te verdienen met wensen vervullen van je sim(s).

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Sims I was echt op bouwen gericht, maar door de vele duizenden uitbreidingen is die echt een beetje vergeten.

Ik denk dat ik deze titel later mee pak, maar zoals je het nu verteld klinkt het best wel leuk.

Bovendien: Deze game mag wel underrated zijn op fora, maar EA's games blijven altijd wel in de winkels liggen. Kan hem dus altijd later voor een tientjes of 6 pond kopen. Hebben ze dat in Ierland ook, ponden? :+

16. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
    Nee euro's!!! :lol:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    O kut ja. 8)

Nieuwe Facepalm? :+

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hij is zeker niet regiovrij, aangezien het een EA spel is?

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
  20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    En die kolom van PA is ook betrouwbaar? Het is namelijk de enige bron die ik kan vinden, als ik google dan kom ik namelijk alleen maar van die downloads tegen, en dadelijk haal ik hem voor niks via Ebay. Beetje offtopic maar als die inderdaad regio vrij is dan is dat heel mooi meegenomen.

Deel Deze Pagina