[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zei al gelijk dat je gewoon films moet uitkiezen die je leuk lijken.. Nu ga je de top 250 af.. Kun je wel leuk zeggen woot ik heb de hele 250 gekeken, maar wat heb je daaraan?

Volgens mij zit je je tijd te voordoen, maar dat had ik al eerder gezegd :p.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik laat me graag verrassen :)

ik ga ook niet heel die top250 kijken =(

Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Forrest Gump kwam in hetzelfde jaar (en periode meen ik) uit en heeft Shawshank op vrijwel alle fronten afgetroefd als er naar de prijzen gekeken wordt...

Morgan Freeman is altijd :thumbs:

Laatst heb ik Invictus gekeken, het rugby thema boeide me totaal niet maar de manier waarop morgan Freeman de rol van Nelson Mandela vertolkt vond ik erg mooi :) .

4. Forty

Forty Guest

Forrest Gump is ook zo'n kut film, yay het is een autistische mongol die stomme verhaaltjes vertelt.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    En toch staat Shawshank op 1 in meerdere lijsten.. Dus dat bedoel ik met minder gehypt hoeft geen mindere film te zijn ;).

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    =(

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    jij bent af

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    RUN FORTY RUN!

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    WTF! Forrest Gump is echt een fantastische film. Ik snap niet dat iemand geen sympathie voor Forrest kan opbrengen. Wat een geweldig persoon. Hij is traag, maar zijn hart zit precies op de juiste plaats. De film is grappig, ontroerend, mooi, zielig, vertelt over het leven en de dood, over de geschiedenis van de VS en allerlei politieke thema's. En dit wordt allemaal bij elkaar gebracht door Forrest die overal wel bij betrokken was of zijn mening er over geeft. Dit wordt de ene keer met een grapje gedaan en de andere keer met een heel slimme bewerking van de geschiedenis.
    Briljante film.

Echt, wanneer:

Forrest zijn zoon ontmoet en even wit wegtrekt, kippenvel. En wanneer Jenny doodgaat en Forrest bij haar graf staat. Tranen. :'-(

10. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Srpski Film (2009) (Serbian Film)
    ik zat eerst ff te twijfelen of ik hem wel wilde kijken, maar toen dacht ik fuck it ik doe het gewoon 8)
    Film zat best goed in elkaar, dikke soundtrack ook btw. De beelden waren af en toe wel tjah shockerend, maar het is niet zo dat ik er niet naar kon kijken ofzo. Het raakte me eigenlijk niet echt. Dat met die Baby, die tanden en dat oog waren gewoon wel lachwekkend eigenlijk, dan denk ik eerder :lol: hoe kom je er uberhaupt op. Het meest shockerende aan deze film is eigenlijk degene die het bedacht heeft :D

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Social Network.

Heerlijke film in een heerlijk tempo. 2 uur waren zo voorbij en heb genoten van Zuckenburg. Zeer goed neergezet.

8,7/10

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Helemaal mee eens. Heel cool. Drie goede hoofdrollen ook. Vooral Eisenberg en Timberlake waren goed. Retehoog tempo ook inderdaad. Daar houd ik van.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Due Date

Vond hem een stuk minder dan The Hangover. De humor was er zeker wel, maar het verhaal viel mij erg tegen. Dit mede omdat het verhaal niet zo uitgebreid is en het echt het meeste van de tijd tussen 2 mensen afspeelt. De humor was er zeker wel, maar het verhaal vond ik tegenvallen.

7/10

Wel geinig dat toen we naar beneden kwamen de receptie van de premiere van Sint bezig was. Dick Maas enzo, erg gaaf;).

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind deze scene echt geweldig.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Prachtige film inderdaad, een van de weinige films waar ik een traantje bij kon wegpinken ( wat ik echt haast nooit heb ,niet om stoer te doen, maar meer omdat er gewoon haast geen films zijn waar ik werkelijk verdrietig van word)t. Die scenes die jij in je spoilertags neerzet zijn ook zo goed, dat als ik er aan denk ik al treurig wordt en dat vind ik toch wel erg knap als een film dat lukt.

16. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Amen to both of you, compleet met jullie eens...

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Trouwens, uit Get Him to the Greek:

http://www.imdb.com/title/tt1226229/trivia

Vind ik wel erg mooi. :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha dat is zo'n heerlijke sketch! Mijn favoriet btw.

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Mn oma wordt 80 deze week en we geven dr een lcd-tv en wat dvdtjes
    Jullie nog wat tips welke films we moeten geven?
    (zwartboek, oorlogswinter, earth, titanic, wit licht heeft ze al/geven we al)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina