Tuurlijk is 30 plus ook goed . Heb gamertags weer toegevoegd aan startpost En morgen is iedereen wel online. Zeg SnS05x2 hoe spreek je jouw gamertag eigenlijk uit?
zo ff iedereen tot nu toe toegevoegd, idd SD moet je pas spelen als je de maps een beetje kent. Maat van me in Schotland heeft um al
tegen die tijd dat ik up and running ben dan kunnen jullie die maps dromen . Maar ik mis mijn nickname in het rijtje, of is die vooralsnog alleen bestemd voor COD spelers? nickname is Cabrina08.
Ik ben ook wel geïnteresseerd. Als ik bij uitzondering wel even op mezelf mag schelden als ik weer eens dramatisch speel. Maar lijkt me wel fijn om weer eens met headset te spelen zonder krijsende en scheldende kinderen te horen. Dat is gewoon de reden voor mij geweest om die headset niet meer op te doen.
gelukkig hoef je niet meer in party's te zitten nu Zet mij er ook maar tussen hoor ben weliswaar 18 maar toch Ik ben alleen wel een echte teamspeler, altijd leunen op de teammaten . Soms laat ik alleen wel eens een scheldwoord eruit als ik iemand niet op de grond zie liggen ofzo
Geen idee of ik als 17 jarige al 'volwassen' genoeg ben, maar het lijkt me wel leuk om met forumleden te spelen! Dus voeg me maar toe als je wilt, ik ben er wel voor in.
Haha, ik heb pas 2 maanden geleden deze gamertag aangemaakt. Ik heb eerst denk wel tien andere geprobeerd maar geen enkele was vrij. Dus toen kwam dit eruit. Het is eigenlijk heel fout, omdat het voor mij en men vriendin staat met onze startdatum van de relatie. Overigens heet ik gewoon Stefan, en mag je me zo aanspreken op live. Haha. Vanavond knallen jongens?
mij mag je ook wel toevoegen ben 21 scheld eigenlijk nooit alleen als ik word genoobed door campers waar ik echt een hekel aan heb ^^ gamertag: reKn4W
Heb iedereen net even toegevoegd, volgens mij ben ik niemand vergeten. Om 3 uur na het werk even BO ophalen en dan kan ik gaan oefenen
Zal vanavond weer mensen toevoegen, maar sorry voor mensen die te jong zijn, het idee blijft wel dat we met oudere gamers gaan spelen. Mensen tussen de 14 en 18 zijn er sowieso genoeg op het forum dus kun je altijd wel mensen tussen vinden om mee te gamen. Voorkeur gaat ook uit naar 20+