Call of Duty: Black Ops [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, hopelijk pakken de verbeteringen goed uit en blijft het ook lang leuk :)
     
  2. James Pond

    James Pond Guest


    Jezus :'-( :lol: :emo:
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou terug van Rotterdam, denk zo'n 500 man, echt druk.

    Veel duwen etc., maar uiteindelijk naar huis met Black Ops en een grote versie van de Box Art van karton.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je de ekte ekte verbeteringen samenvatten?? Heb namelijk eerlijk gezegd niks over deze game gevolgd en omdat ik geen hol te doen had net ff gehaald wilde wel is zo nachtlaunch meemaken :+

    Verder sowieso weer leuk nieuwe maps etc. altijd leuk en voor 44 euro is mooi prijsje voor een nieuwe COD zeg ik dan \o/ (vind 'm eerlijk gezegd ook niet meer waard aangezien het eigenlijk steeds een uitbreiding is op bestaande game).
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Daar heb ik het nog te kort voor gespeeld. Positief is dat het een "vervolg" is van een game die ik erg lang met veel plezier heb gespeeld, en dat hij toch weer iets anders is.
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]c4Oj9pIvIwI[/yt]
    Dus het is niet eens zo dat je moet leren om met die sway om te gaan, het is gewoon zo dat het nu puur geluk is de eerste paar seconden, en pas daarna registreren je kogels.
    Als je een quickscope raakt in BO dan is het gewoonweg net zoveel geluk als een noscope. Iedereen gaat nu de SMG's en AR's gebruiken want shotguns en snipers zuigen hard.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Matchmaking faalt hard. Kan niet eens met een party joinen. Constant terug in de lobby zonder party...
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Spijt me wel hoor,maar ik zag die foto van Saturn en hoorde over 300 man bij Gamemania? WTF hoor....Het is gewoon weer een COD game, met wat coole veranderingen maar het is gvd niet de beste game ooit ofzo...serieus, ik begrijp die hype echt niet. Ik vind het allemaal prima dat mensen als een gek erheen vliegen ,maar ik kan er niks aan doen, ik zag die foto en dacht echt ' ooooookay? '.

    Maar ja, het is wat het is. Ik weet nog niet wat ik morgenochtend doe, als het zo eruitziet bij Saturn morgen, de groeten.
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff gespeeld maar bak er nu nog geen reet van! Komt denk ik omdat ik al te lang op ben haha!
     
  10. James Pond

    James Pond Guest

    Je moet gewoon een seconde of wat aimen wat heel normaal is met een sniper. Quickscopen is fucking onzin en ben blij dat het er niet meer in zit, ondanks dat ik de game niet ga halen.

    Idd ik snap er ook geen zak van. Wat een ongelofelijke en onbegrijpelijke hype voor een game die bijna precies hetzelfde is als MW2. Meer dan 300 man is ook echt ZIEK gewoon. Dat is nog meer dan er voor GTA4 was. En ik dacht dat dat dikke hype was want toen stond ik er wel voor de MM om 12 uur :D.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2010
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Grafisch is het iig stukken minder dan MW2.
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Yes, eerst een kill voor een death, mn eerste kill was een knife, daarna werd ik zelf geknifed, maar daarna ging het echt fucking slecht! :p
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep inderdaad, laat staan hoeveel mensen Treyarch helemaal de grond in boorden en nu zijn het helden volgens mij, hilarisch gewoon. Maar ja....nacht releases voor games doe ik zelf niet aan. Ik ben een grote GTA hoer, maar ook op GTA IV heb ik rustig gewacht tot na werk toen :)

    Say what? Minder? WTF!!! Dat zou echt nergens op slaan.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dont believe the hype!
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wow ik weet niet precies hoe dat allemaal werkt etc. maar ik vind dat wel sick dat je gewoon hele potjes terug kan kijken.. dat is echt gekkenwerk 8)

    Kon bij Halo ofzo geloof ik ook al maar dit wist ik niet eens echt dik.. kan ik weer lekker kijken hoe hard ik faalde *)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Eigenlijk niet nee. Veel lag nu ook online maar misschien dat het komt omdat er veel mensen online zijn. Kan iig niet met mijn party een game spelen.
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier geen enkele problemen....
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Viel me al op dat één map er werkelijk vreselijk lelijk uit zag, amper textures. Echt die map straalde 100% faal uit. Had ik niet verwacht eigenlijk. Hoe zit het met andere maps dan? De SP is zeker dan vooral alleen een stuk mooier gemaakt? Want daar herinner ik mij mooie beelden van.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb nu 5 verschillende gespeeld. Allemaal zien die er nog slecht uit.
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, ik weet van mezelf wel dat ik niet de beste shootergamer ben, maar dit slaat echt alles, ik heb na 3 potjes denk ik een k/d van 0,3 ofzo :confused: :confused:

    Het lijkt wel of ik een seconde lag heb ofzo, ik loop al aimend rond, en elke keer als ik een frontaal vuurgevecht kom wordt ik gekilld voor ik zelf een paar kogels heb kunnen afvuren. Alleen als ik van tevoren al weet waar iemand komt kan ik een kill maken.

    Ook gaat het allemaal heel snel en chaotisch, je wordt constant van achteren geraakt, er wordt veel gerushed en er zijn zo goed als geen rustige plekken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina