Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat hoef je niet tegen mij te zeggen hoor. :+ Ik ben diegene die vanaf de aankondiging gehyped was voor Divinity II, en dus ook zonder na te denken direct op de release had gekocht. Ondanks de slechte minpunten (die er toch zeker waren, waaronder graphics, animaties, voiceacting etc.) heb ik er geen seconde spijt van gehad.

DivII had vanaf het eerste moment, het eerste screenshot, de eerste trailer een soort X factor bij mij, deze game totaal niet. Ik wacht nog wel af.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jij bent net zo vaag als deze gast:

Wat is de x-factor dan? Waarom wil je deze game niet? Als ik later de marketing van games wil doen moet ik wel weten hoe andere gamers denken. ;)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die drol heeft het woord xfactor niet uitgevonden hoor 8) Zou wat moois zijn als ik het niet meer mag gebruiken omdat hij het eens heeft uitgesproken

Al die minpunten wat je zelf noemt + de game komt om de een of andere reden pretentieus op mij over. Combat ziet er ook vreselijk uit.
    Alleen de graphics zijn wel ok, de rest doe ik heel vaak :F: bij als ik het zie.

Maar goed, ik hoor het binnenkort wel van jullie of het wat is. ;)

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat de game gewoon slecht is gepromoot. Vooral de eerste trailers en de serie die grappig moest zijn(met dat lelijke wijf) heeft voor jou de x-factor verpest denk ik.

Geen "x-factor":

[yt]cGdkHwOfBZg[/yt]

"x-factor!!!!!!!!!!!!!":

[yt]LFjJErsYFaI[/yt]

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Was deze er al?

PC Games (german): 88/100

+ big varied world
    + quests
    + magic system
    + crafting system
    + quick travel
    + character development
    + voice acting
    + suberb engine

- class balancing
    - interface
    - minor bugs/glitches

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nice, maar die TW II trailer hierboven is echt belachelijk slecht.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar die teaser/trailer is hardstikke oud, dit ken ik uit zooooveel oudere filmpjes al, dit boeit mij echt niks :)

8. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die Trailer is van Dragon Age II en niet van Two Worlds II (tweede video) ! :confused: :eek:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die video erboven slimme Harry. :+

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar waarom zou je je druk maken om een trailer die ten eerste al een hele tijd bestaat, en die toen ook gewoon zuig was? :).

We hebben allemaal die toffe gameplay videos gezien, de reviews gelezen, druk maken om een hele oude trailer...nu? Waarom zou je dat doen? :D

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en WAT is er dan zo verkeerd/slecht aan die video van TW II als ik vragen mag?
    Dit is enkel maar een filmpje en zegt zeker niet "alles" over een gehele RPG ! :eek:
    (vind ik toch)

En WAT doet die stomme Trailer van Dragon Age dan in dit topic? :confused:

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Iedereen hier snapt er weer eens niks van. :+

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op twee TWII forums zeggen ze dat de normale versie van TWII geen multilanguage heeft? Kortom, alleen in het duits? Dat lijkt mij echt klinklare onzin , right?

14. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Inderdaad héél dom dan als dat zo zou zijn!! Dan gooien ze hun eigen ruiten in !
    zou ook heel onlogisch zijn, want als alles in het duits is, waarom dan een Engeltalige titel maken?

En was TW I dan ook enkel in het duits? Nee toch?

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee precies. En ze lieten in een paar videos zien hoe de engelse stemmen klonken. Het zou gestoord zijn als je de SE moet kopen om die stemmen te krijgen.

16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Als ik me goed herinner hadden ze verschillende uitgaven met verschillende language packs. Een daarvan was dan waarschijnlijk geheel Duits. Maar als je 'm in NL webshops bestelt, denk ik dat je wel een Engelse versie krijgt. Zou wel klote zijn voor degenen die 'm vanuit Duitsland besteld hebben (las wel Amerikanen - vraag me af of zij het überhaupt kunnen spelen - en Britten die dat wilden doen).

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik vind die video, die trailer van de story, gewoon sloom en houterig. Nee, dat was hem voor mij niet.

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Het is de slechtste gametrailer ooit. Als het eindproduct maar goed is, iets wat we binnen een paar dagen zullen zien.

Mocht iemand hem kopen en hem echt super slecht vinden, stuur me een berichtje dan koop ik hem over. :p

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe moeviezzzzzzzzzz

Eentje laat character customization zien en de andere is gameplay. Damn, ziet er echt heeeeeel mooi uit, die omgeving VRAAGT..nee...smeekt erom om ge-expored te worden man. Denk dat dit PC is, not sure.

[yt]PZ302e7Mxmc[/yt]

[yt]PAExaibgCfg[/yt]

Volgens mij staan hier nog veel meer reviews tussen, en de game krijgt tot nu toe gewoon veel 9's en 8,8 .

http://insidetwoworlds.com/forumdisplay.php?f=402

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Fantastisch.... dit zou wel eens de uber RPG voor een hele lange tijd kunnen worden. Het moet niet alleen mooi zijn en lekker draaien, maar ik zie ook veel hardcore RPG elementen in verschillend beeldmateriaal terug.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina