De laatste chicane van Catalunya neem ik altijd in zijn 3 of 4 dan heb je veel meer grip en kun je eerder op het gas.
Ik rij ook met een MS Wheel en heb alle FF op 100% staan maar je hebt gelijk, de FF valt inderdaad tegen. Heb ook een MS Sidewinder Wheel op de PC en daar slaat het stuur uit je handen als je ergens tegenaan rijdt. Ook voel je gewoon aan je stuur dat de auto op uitbreken staat als je (bijna) te hard door een lange bocht gaat (voorlaatste bocht op Spa bijvoorbeeld) Denk niet dat het aan het stuur ligt maar meer aan F1 2010 maar weet dat niet zeker.
Een stuur die je in je schoot moet houden? Wat een onzin, als je in de auto zit dan ga je het stuur toch ook niet op je schoot leggen.
Nee inderdaad, in de auto klik je je stuur vast op een tafel, zit je op een gewone stoel en plaats je de pendalen zodat ze goed voor je staan.... oh en vergeet niet je keukenraam open te zetten als je een koel race-briesje wilt voelen...
Prima dat je er zo over denkt, maar het MS stuur is ontworpen zodat het ook prettig op je schoot staat
Maar toch, het is ervoor ontworpen, het werkt voor geen meter, maar niet iedereen heeft de ruimte voor een extra tafel/playseat/wheelstand/etc.... Ik zou graag weer verder gaan met F1, maar er komt zoveel goeds uit de komende tijd... Helemaal geen tijd
Heb het stuur zelf ook gehad en het ging aardig met het stuur op schoot. Ik had geen ruimte in m'n kamer voor een tafel of playseat. En met m'n nieuwe bed heb ik dat helemaal niet meer. Maar goed, zoals ik zei ging het best aardig met het stuur op schoot. Natuurlijk het is prettiger als het vast zit aan een tafel, maar je kunt er gewoon mee racen!
tsjonge dit topic is echt dood zeg. amper nog mensen die hier iets posten. is er geen online toernooi ofzo?
Ik denk dat veel mensen CoD spelen op het moment Online toernooien weet ik niks van maar speel zelf nog redelijk vaak online en daar zijn gelukkig nog genoeg mensen
Ben er achter gekomen dat dit spel online geweldig is! Oké, los van die beukers die denken dat ze Destruction Derby in hun xbox hebben zitten. Ben nu level 30 !!
Ik lvl 40 Duurt nu echter wel erg lang voordat ik lvl 50 ben. Het is idd de eerste bocht overleven en dan komt het wel goed , al heel veel mooie en eerlijke gevechten meegemaakt. Maar er is wel meer dan 50% kans dat je de eerste 2 a 3 bochten eraf getikt word of een penalty oploopt door een mongool die veel te vroeg remt of plotseling weer de weg oprijdt.
Ik ben van plan F1 2010 te gaan kopen maar wil dan ook een Stuurtje hebben lijkt me toch wat fijner/beter dan de gewone controller maar wat voor stuurtje kan ik dan het beste kopen volgens jullie? waar rijden jullie zo al mee? alvast bedankt!
Met stuur is idd een stuk fijner Aan te raden is het microsoft stuur maar die is helaas niet meer leverbaar. Anders een logitech stuur of fanatec stuur.