[gb]Call of duty Black ops[/gb] De Singleplayer Hier kun je alles kwijt over de singleplayer wat je vet vond of juist wat je echt helemaal niks vond noem maar op. kom je er even niet meer uit dan kun je hier vragen hoe je dat stukje voorbij kan komen [gb]SP Review's[/gb] Review 1 score: 8.0 [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] [yt]OtRnpC7ddv8[/yt] [yt]lJerWQhMl6k[/yt] [yt]OPTOVQFRggI[/yt] [gb]Verder/gb] Have fun
Muah vind ik wel meevallen eerlijk gezegd. Gewoon op veteraan uitspelen, dan doe je er echt geen 6 uur over
Nee, er staat ook op de standaard moeilijkheidsgraad. Maarja, als ik dit spel haal speel ik hem ook wel op veteran, maar het is alsnog wel echt kort
Nou ik ben er wel aan begonnen op veteraan.. De eerste 2 missies dacht ik dat het een eitje was maar nu in lvl 3 zit ik al een hele tijd vast Je moet een gang door waar de vijanden echt blijven spawnen.. en als ik verder kom dan weet ik niet waar ik heen moet rennen en dan alsnog word afgeschoten.
Idd , heb even een youtube filmpje bekeken en je krijgt geen checkpoint tot aan het einde van de missie.. Ik was al helemaal aan einde maar werd toen neergeschoten Uiteindelijk haal ik hem wel.. ik weiger om hem makkelijker te zetten
Einde van dat werkkamp in rusland Step 6: wield a fist of iron Wtf moet je daar doen. begin wel opnieuw want het is gewoon een dikke bug pff
Die gast die je moet volgen is opeens verdwenen dus zal wel een bug zijn kan weer opnieuw dat level doen. GAAR