Nee, want dan betaal ik (voor mijn gevoel) ineens €300 voor Kinect. Dat gaat me wat te ver. (duurt meestal een maand voordat je je geld terug hebt bij Wehkamp) Tenminste...dat is mijn huidige gedachtegang. Ik maak geen beloftes dat ik morgen niet opeens toch Kinect heb.
Heb dat stuk bij DWDD gezien en dat verliep echt soepel. De ruimte was natuurlijk wat te klein voor Arie, maar dat is niet de schuld van Kinect. Ziet er zo geweldig uit...
Het wordt alleen helemaal niet gezegd dat het voor de Xbox is, maat van me dacht dat het voor de Wii was
Hebben de mensen die 'm vroeg bij mediaoffer gepreorderd hadden voor 70 (oid?) euro's die ook geleverd gekregen?
Nog geeneens gemerkt, maar nu je het zegt... Wel slordig zeg... Ook nog even een vraagje voor degene die er verstand van hebben. Gaat werken icm kinect? Kan mijn tv uitschuiven en draaien. Zit zelf enorm te twijfelen en weet dat 2 player helemaal moeilijk wordt...
Ik zou hem in eerste instantie in jouw situatie niet kopen. Wellicht lenen en uitproberen als je iemand kent die hem koopt. Lijkt me zelfs voor 1 player te krap. (Zelfs zonder Kinect lijtk het me te krap om te gamen overigens )
Mwah wist het eigenlijk al toen ik de fotos plaatste. Echt jammer hoor. Misschien kan ik moeders overtuigen van het fitness gedeelte en hem in de woonkamer stallen. En is ook te krap, maarja, mijn kamer is niet groter...
Dit is de ruimte die wij vandaag op de zolder hebben vrijgemaakt: Niet 100% ideaal, maar het moet te doen zijn. (van het begin van de bank naar de voorste rand van het kastje is 2,20m) We hebben wel nog een plank boven de TV hangen, dus misschien kunnen we daar Kinect op zetten. Verdien je een extra (half)metertje mee dacht ik gehoord te hebben. Games: ☑ Ruimte: ☑ Xbox: ☑ Kinect ☐ (sorry voor het grote gifje, maar ik wilde mijn subscribers @ YT niet lastigvallen met zo een filmpje, en ik kreeg geen goede foto te pakken)
mijn bestelling(en) zijn sinds gisteren vooraangemeld bij tnt, dus ik verwacht m gewoon morgen binnen.. kan ik na de sinterklaas inkopen EERST mijn oude xbox gegevens omzetten naar de nieuwe en dan lekker aan de gang.. we hebben ook nog besteld bij wehkamp(1 spel) maar daar heb ik nog niets van gehoord... grote kans dat die weer NIET op de release datum leveren.. is toch altijd t zelfde liedje bij wehkamp.. ps.. moet je nu voor elk persoon wat bij jou komt spelen een xboxlive account aanmaken of wat?? Want je moet natuurlijk wel ff opgemeten worden lijkt me..
Mijn Kinect is verzonden door bol.com. Alle orders tot en met 3 november worden deze week geleverd, orders na 3 november volgend later, uiterlijk 30 november.
Ik had Kinect in augustus al gepreorderd bij xboxhome. Krijg net een mailtje dat ze niet genoeg exemplaren hebben en dat het wel tot kerst kan duren. Kan gelukkig wel kosteloos mijn geld terug krijgen. Dan maar ff verder kijken....
Deze afstand is voor 1 speler. Voor 2 heb je een meter meer nodig. Echt hoor 3 meter is echt wat je wilt.