[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    denk 't:9 haha

oh heb sinds 2 dagen die A.I. stem met firefight... dies echt vet:9 en praat wat meer dan die standaard noble six voice:+

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als iemand mijn assassination jat en mij betrayed of als een gast met guests -10 staat waardoor we verliezen, dan wel ja. Dat soort lui ben ik liever kwijt dan rijk. Als ik voor iemand stap en die persoon betrayed me per ongeluk dan boeit het me niet omdat dat mij soms ook wel overkomt.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik weet wel dat er 1x een geniale betray op jou werd gemaakt _O_. Dat met die ghost in FireFight vergeet ik nooit meer weer. Geniaal :+

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Rank van Colonel gehaald, was wel benieuwd hoeveel credits ik nodig ben om grade 1 te worden, moet je 110.000 credits halen 8).

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moest gister echt nog maar een paar credits voor Captain.
    Potje MP rocketrace gedaan, maar levert amper cr op. Zo weer een challenge halen en dan ben ik weer een rank omhoog. Een van de langste voor zover ik kon zien, van Warant Officer Gr 3 naar Captain (tot je weer bij de extreem hoge ranks aankomt).

6. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen die armor lock liever kwijt dan rijk zijn? wtf slaat echt alles, voor mij verneukt AL echt de hele game... |:-
    Gaat gewoon nergens meer over, kerels rushen een beetje tot ze low shield zijn, dan armor locken en wachten op hun vriendjes... triest

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Die AL haalt ook de snelheid uit de game wat niet hoort bij Halo.

Er word flink over geklaagd op het Bungie forum.
    Ik verwacht dat met de komende updates de AL minstens uit de Arena playlist verwijderd word.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze moeten iig met nieuwe maps komen. Ik speel alleen maar SWAT, en wordt een beetje moe van steeds Sword Base/Countdown of Reflection. Als ze nou even drie extra maps maken die puur voor SWAT zijn bedoeld..

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik word moe van die pleuris magnums in SWAT. :emo: Klote dingen.

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Even mijn gal spuwen, soms moet dat even voordat ik weer verder kan O-)

De zoekopties met matchmaking, waarom?!
    Zoeken op "Good Connection" > Meer lag dan ooit.
    Zoeken op "Language" > Enkel en alleen Amerikanen.
    Zoeken op "Skill" > Guests en andere lui met een K/D van <1, met als resultaat:
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=309046449&player=COOKIE X
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=309063142&player=COOKIE X
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=309042025&player=COOKIE X

Waarom zijn die opties er als ze toch voor geen meter werken. Het enige wat het oplevert is een langere periode dat hij aan het zoeken is naar een match maar verder is het compleet waardeloos. Als je zoekt op Skill zorg dan in ieder geval dat je geen guests meer tegenkomt, want die staan altijd in de min. Alleen dan zou het al enigszins helpen maar nu stellen deze opties geen moer voor.

En dan nog dit: Dit is geen mutual kill!!!! :F:

Zo.

Vanavond weer verder want Black Ops blief ik toch niet en ik wil nog wel een shooter kunnen spelen. Daarnaast is het imo ook gewoon een tof spel maar soms heb je zoveel potjes achter elkaar met bullshit momenten dat ik het even beu ben.

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De mensen zelf kunnen dit instellen , dat ligt volgens mij niet aan bungie :)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, ik snap wat je bedoeld. Maar idd, even haten en dan weer verder spelen! En wat betekent 'blief'?

Anyway, CoD: Black Ops ga ik ook nog niet halen, ik vermaak me nog wel met Halo. See you online!

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    "hoef ik niet" :+

Enne...kom online dan :cool:

14. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek ook nog een paar mensen die for the win spelen, met lekker teamwork. Ik ben het zat om altijd maar in me eentje te spelen:+

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel trouwens enkel swat maar als we met 4 man zijn dan vind ik Team Objective ook altijd wel tof. Standaard en Arena slayer doe ik niet meer (armor lock, sword/shottie/sniper campers enz.).

16. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Team SWAT vind ik het leukst

17. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk vind ik SWAT niet veel aan. De reden waarom ik liever Halo spel als CoD is omdat de battles juist leuk zijn.

Bij CoD gaat het er bijna om wie elkaar als eerste ziet i.p.v. wie de beste skilz heeft. Bij SWAT moet je gelukkig nog een headset maken wat het geheel wat moeillijker maakt maar echt die BR (of DMR) battles samen met teamwork vind ik juist het vetste aan Halo.

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  19. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een te makkelijke daily challenge vandaag:
    3000cR
    Linked Up with Bungie.net
    Link your gamertag with Bungie.net and play a game in Halo: Reach Matchmaking.

Vind de challenges de laatste tijd ook te veel op elkaar lijken, de hele tijd van haal zoveel kills in dit of dat.

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die challegene wilt maar niet completen bij mij?

Deel Deze Pagina