[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben echt enthousiast .. de mensen op de oldskoolnl lan trouwens ook :)

2. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze afstand is voor 1 speler. Voor 2 heb je een meter meer nodig. Echt hoor 3 meter is echt wat je wilt.

Ik heb het nagevraagd, maar wij hebben van niemand gehoord dat winkels niet op tijd krijgen. Alle winkels hebben volgens onze gegevens voorraad. Uiteraard enkel aan het begin van de dag.

Ook dat van xboxhome vinden wij vreemd. Okay op dag 1 hebben ze wellicht niet genoeg, maar t/m kerst krijgen we tienduizenden losse kinect sensors. Mijn snor eraf als dat niet genoeg is.

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Cool genoeg ruimte hoor... hoeveel YT followers heb je al? en welke kinect games heb je // had ik vandaag even meten kijken :eek:

4. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Yep, ik kreeg een algemeen mailtje vanmiddag van bol.com dat denk ik naar alle kinect klanten is gestuurd met die info... Later vanavond kreeg ik een verzendbevestiging, dus de mijne zat bij de eerste lading...

5. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heel veel plezier met kinect .. :D

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    3 meter zullen we niet aan kunnen komen, dan maar hopen dat er niet te veel MP games gekocht gaan worden waar je tegelijk moet spelen. :p (of dat het onder de 3M ook redelijk werkt) Wel een onrealistische afstand van Microsoft om te verlangen. Ik vind dat de ruimte die ik laat zien in dat gifje al behoorlijk ruim is.

Van die levertijd..tsja... maar hopen dat ze het voor de zekerheid (erg) ruim nemen. Ik baal er iig wel van dat ik morgen nog niet zal kunnen spelen. Keek er echt naar uit.
    Ook genoeg ruimte voor een beetje Kinect Adventures MP actie, of dat dan weer net niet?

Ik heb 614 subscribers op YT. En nog geen Kinect games. :+ Morgen komt Kinectimals binnen. Hopelijk ook ooit nog eens de Kinect zelf + Adventures. Volgende week dan Harry Potter.
    Dance Central misschien ook binnenkort nog, maar dat zien we wel.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja hoor net genoeg :)

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem morgen gewoon afhalen in Game Mania,ben benieuwd.

10. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Heb 2.70m tussen tv en salontafel, als ik die opzij schuif ruim 3.50m.... Moet zat zijn :)

11. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb maximaal 2.70... brede hoekbank.. damn you couch!

12. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 3 meter moet ik toch bed goed gaan verschuiven anders kom ik er niet :{

13. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1,50 tussen tv en bank geloof ik. Dus geen kinect voor mij. Al was ik ook niet echt van plan het te gaan halen.

Totdat er misschien een echte game voor komt, dan moet mijn hele kamer maar weer op de schop.

14. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ahaaah kan niet meer wachten, moet ik verdomme eerst morgen nog naar college tot 16:50 en kan hem dan pas snel halen, Gereserveerd uiteraard. Maar wtf ik ben 21 jaar toch niet normaal, voel me net een klein kind die niet op zijn verjaardag de volgende dag kan wachten. Btw weet iemand of er ook een schaarste is aan games bijvoorbeeld kinect sports

15. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch wel flink de ruimte... zeker vier meter, maar daar staat ook de bank nog in en het kastje met de TV enzo. Dus dan is er nog wel een metertje of 2,5 tot 3 over. Kinect werkt ook goed.

Enige is dat ik gisteren de sensor direct on de tv had geplaatst en het kastje maar 50cm hoog is. Mijn voeten kon de sensor dan ook niet goed zien. Dus ik moet de sensor iets meer naar voren halen denk ik.

Het enige probleem is de lamp die boven de salontafel hangt. Die hangt wel op meer dan 2m hoogte(ik ben zelf bijna 2 meter en kan dus niet mijn hoofd stoten), maar als je aan het zwaaien en aan t springen bent, is het wel een risico ;-) Zeker als er vrienden of familie langskomen die iets te enthousiast zijn.

Maar.... ik hoef niet bang te zijn dat er wii motes in mijn LED TV belanden :p hehe

Heb trouwens enkel nog maar Adventures gespeeld en de Joy ride demo. Binnenkort komen daar Dance Central, Sports, Joy Ride, Kinectimals en Sonic Free Riders nog bij :)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wehkamp, laat me nooit meer zo schrikken! :D

17. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hem waar gespot? Kzou hem vandaag voor m'n verjaardag zelf willen kopen :+

18. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt Leeuwarden 133,- euro... Niet duur!!!

Ik weet dat er een minimum afstand moet zijn voor de kinect, en een sweetspot.. Maar is er ook een max.afstand? Ik had na de calibratie moeite om op de bank (4m) het menu te bedienen. Ik kan me voorstellen dat je voor spellen op de sweetspot moet staan, maar bij dagelijks gebruik moet je toch vanuit je bank moeten kunnen bedienen?

Hij ziet me wel en mijn hand gloeid ook op, maar de wave blijft grijs.

ps. Hoe werkt voice chat.. Bij alle calibraties kwam ik die niet tegen.

Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kinect heeft nog steeds "problemen" met zitten. Voorlopig moet je staan ;)

Bedienen gaat wel (maar soms prolemen mee)

Voicechat is de volume calibratie. Gewoon praten en het werkt (wel afstand gerelateerd) dus je klinkt soms zacht

Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  20. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd naar de reacties van de mensen hiero op Kinect, zit zelf nog een beetje te twijfelen.

Vind het duur, maar het lijkt me zeker vet (bijvoorbeeld de game "Fighters Uncaged"

ik denk dat ik nog maar ff ermee wacht tot ie misschien wat is afgeprijsd

Deel Deze Pagina