Zo , de eerste 3 uur zitten er op en de eerste indruk is erg goed.
Wat ik vooral erg, erg tof vind is dat de full auto assault rifles nu ook echt een beetje recoil hebben. Er zit weer wat meer skill in het schieten zelf.
Daarnaast vind ik de nieuwe equipment zoals de camera en de decoy ook erg mooi, je kunt je tegenstanders er helemaal gek mee maken
Minpuntjes ben ik nog niet heel erg tegen gekomen al moet ik wel zeggen dat de graphics me niet wegblazen.
Een ander klein minpuntje is dat sommige killstreaks wat overpowered lijken. Ik kreeg net in een TDM op Villa een Chopper gunner uit een Care package. Op dat moment stond het 3800 - 3600 voor ons. Toen ik klaar was met de Chopper gunner stond het 5900 - 3800..
Nu kan dat zijn omdat mensen nog geen launchers equipped hebben of nog geen klasse met Ghost hebben gemaakt en dus niet de mogelijkheid hebben om die chopper snel uit te schakelen maar ik vond dat dat wel erg bepalend was voor die ronde.
Voor de rest niets dan lof, mappen zijn qua layout aardig interessant, wapens voelen lekker , nieuwe gadgets zijn tof etc. En dan heb ik alleen nog maar een paar uur TDM gespeeld en moet dus eigenlijk nog beginnen.
Klik om te vergroten...