pfff speel nóóit schiet spellen, dat blijkt nu dus wel, word in de campaign op 1e niveau fcking afgemaakt
ergens tussen de 8 en de 13 Weet het niet zeker meer Snel genoeg in ieder geval , paar uurtjes knallen en je bent er
vind de game erg gaaf.. was van modern warfare 2 niet weg omdat er alleen snipers, akimbo shotguns en noobtubers zitten.. in dit spel nog geen last van gehad! heerlijk een spel zonder campende snipers ps: wordt leaderboard gefixed?
kunnen jullie mijn vraag ook es beantwoorden? Hoe vul ik mn gamertag in op de call ofduty website en waar kan ik voor black ops de statistics zien zoals in waw??????? of gaat het vanaf level 8/13???????
Misschien moet je een nog ietsje groter font gebruiken, volgens mij zien mensen de vraag niet helemaal goed. Volgens mij is dat er op dit moment niet, geen idee of het nog komt. (In tegenstelling tot het waardeloze Halo Reach waar al je stats en games tot in detail terug te vinden zijn op Bungie.net)
stats kan je vanaf lvl13 zien... je kan leaderboard wel bekijke maar moet je eerst 5 matches gespeelt per dag .. wekelijks 25 en 50 maandelijks.. leaderboard werkt alleen niet, kills en deaths kloppen totaal niet
wtf, Zork in Black Ops http://kotaku.com/5685349/how-to-unlock-zork-and-call-of-duty-black-ops-other-hidden-games whoever dat bedacht heeft
leaderbord klopt niet? ok, dat is waar ik nu naar keek voor de stats, ben nu level 7, dus nog even gamen en dan kan ik mn stats zien.
Ik weet niet hoe indepth de stat zijn op de website, maar die stats op de game zelf zijn al BEHOORLIJK uitgebreid. De ratio die je ziet is de win loss, niet je KDR, daarvoor moet je één naar rechts, namelijk "weapons", kijk maar maar even want er staat zoveel meer dan alleen de standaard dingen. Trouwens zodra ik op een 3 bar zit is het het bar slecht met de hit detectie, toen ik eenmaal host had hoefde ik maar kort te bursten met de Famas en ze waren dood. Op de de 3bar duurt het even voordat ik hitmarkers krijg te zien. Favoriete wapens tot nu toe zijn toch echt de Famas en de AK47U. De pistols zijn ook echt zo slecht, lijken wel speelgoed geweertjes Ik heb echt al tal van die bizarre kruipruimtes gezien...zeker shortcuts voor die RC-XD, meende zoiets te hebben gelezen.