Hee jongens, ik was ff paar dagen niet actief had het een beetje druk. Morgen kom ik denk ik wel weer clubs spelen!:d En als mijn xbox aanstaat is het lang niet altijd ikzelf Me broertje speelt ook op dezelfde xbox vandaar. Ciao
Ik wil voortaan wel op de positie LCM spelen, ik ga morgenmiddag mijn VP ff trainen, ik ben rond 7/8 uur 's avonds online.
We moeten op weare11.org eens kijken naar die transfervrije spelers, die willen misschien wel joinen.
Vandaag 4 wedstrijdhjes gespeeld en 2 met Paribus. Lekkere debuut heeft hij gemaakt. Eerste wedstrijd 2 doelpunten en een assist. We hebben vandaag 3 wedstrijden gewonnen waarvan 1 nu vast zit. We blijven totdat we de match hebben gewonnen aangezien we met 1-0 voorstonden.
Ging lekker jongens. Moet nog wel een beetje wennen aan het systeem en de speelwijze, maar dat komt vanzelf wel als ik nog meer wedstrijden heb mee gedaan. Vooralsnog 5 wedstrijden meegedaan en 5 gewonnen.
Ging wel lekker de laatste wedstrijden. Vooral voorin gingen de combinaties lekker en de doelpunten waren ook goed. Alleen hebben we sommige wedstrijden wat last om de bal er in te krijgen maar daar word aan gewerkt.
Ik heb gemerkt dat het bij mij beter gaat sinds mijn pro beter is en ook groter. Op RCM speel ik prettiger dan op LCM, dus speel ik voortaan het liefst op deze positie.
Ik en Alpine hebbe vanacht nog lekker gespeeld. 8 potjes, 6-0-2 waren de statistieken, ging wel lekker dus.