Zeker en er werd ook lekker veel gescoord. Vooral de 5-3 overwinning was egt een spannnede wedstrijd. 80e minuut prachtig van de zijkant de 3-3 ingeschoten. Daarna in de 90e minuut vanuit een vrije trap de 4-3 in geknalt. En tot slot nog de 5-3 in gerost wat ook in de 90e minuut was
Haha, ik ben ook meer een man van de assist, alhoewel ik kleine kansjes meestal wel zelf benut, mochten ze zich voordoen. Gisteren zat de bal er iig een aantal keer lekker in.
Ja, toch. Ik heb net even een aantal screenshots gemaakt van Willy Willy voor in de start post. Als jullie ook even een screenshot maken zet ik die er ook bij. Screenshot kun je gewoon maken in de Arena. Je maakt een doelpunt en druk dan even op X.
Ging weer lekker vandaag. Vooral in het begin ging het goed maar nadat we 5 wedstrijdjes hadden gespeeld ging het jammer genoeg veel minder aangezien Kwakmannie en ik veel last hadden van lagg. Hopen dat het volgende keer wat minder laggy is.
Alhoewel we de laatste 2 dagen een mooie winstreeks hebben neergezet. Ben er overigens vanavond en morgenavond niet bij.
Maar ik weet sowieso als de lagg weg is dat we nog grotere winstreaks bij kunnen tekenen voor de club. En ook hoop ik dat de 20 schoten voor en 3 schoten tegen en als nog 2-1 verliezen wedstrijden dan niet vaak meer voorkomen.
Net een paar potjes met Bryann gespeeld en het ging echt lekker. De update is gekomen en alles ging vlekkeloos online. Had niet meer veel moeite om de bal in mijn bezit te krijgen en dat resulteerde ook in 3 clean sheets in 4 wedstrijden. Wedstrijdjes gingen lekker en vooral de eerste 2 waren echt op een lekker moment beslist door J.Last Minute.
Boys meld het ff als we gaan clubbe hierzo. Ben vanavond paar keer online geweest, alleen Thijs was er, maar die speelde COD
Ja, klopt. Alpine en Paribus konden vandaag niet heb ik begrepen. Zou jij even een foto willen maken van jou speler, zie onze foto's in het starttopic.