[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    The Bucket List :+

2. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

The Other Guys
    Ik had de trailer gezien en dacht dit kan wel lachen worden.... Maar het bleek een ontzettende kut film te zijn. Hij is niet grappig, langzaam, slaapverwekkend en alles behalve grappig. Dacht in het begin dat het nog meeviel toen Samual L Jackson en The Rock in beeld waren. Maar het verhaal is echt gaaaap en de "grappen" zijn niet leuk.
    4/10

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Die trailer zag ik voor Jackass en zaten wel grappige stukken in.. Blijkbaar is de film kut dan :'-(

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Net Scott Pilgrim vs. the World gezien. Wat een toffe film! Echt constant genoten. Leuk verhaal, leuker personages, leuke visuele stijl, lekker tempo, fantastische muziek. Ik heb echt veel gelachen. Echt genieten. De acteurs zijn ook verbazend goed! En gewoon écht leuk. Niet perse komisch of grappig, maar gewoon leuk. Het is allemaal zo leuk gedaan. Raad de film iedereen aan... gewoon proberen! Ik denk dat 'wij als gamers' de film wel haast moeten waarderen. 8/10

7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Je ziet Wahlberg ook echt denken: wtf doe ik hier?8)

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Invictus

Combineer twee dingen die mij enorm boeien (Afrikaanse historie en rugby)en stop het in een film: Invictus. Vandaag voor het eerst gezien en ik ben onder de indruk. Prachtige film met geweldig spel van Morgan Freeman en Matt Damon over hoe Mandela dé sport van de blanken in Zuid-Afrika aangrijpt om een land te binden. Zuid-Afrika wint in 1995, een jaar na de democratisering van het land, als underdog het WK Rugby wint. Een hele mooie film over een waargebeurd sprookje. Helaas is de realiteit van Zuid-Afrika nog altijd treurig, maar de eerste stap naar verbroedering kwam daar. Geen legendarische film, maar zeker indrukwekkend.

8/10

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond Poltergeist eens gezien.
    Oude horror, maar zoals vele oude horror films, vandaag de dag wordt ik er niet meer zo warm van en doen ze me weinig meer. Zitten wel leuke stukken in, maar zijn maar weinig horrors die me de stuipen op het lijf weten te jagen.

Eerders Guinea Pig eens kijken. Ben benieuwd hoe die is, aangezien ik vernomen heb dat er zieke stukken in zitten.

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Laat ik het zo zeggen, ik voelde me bekocht na het zien van de film... en ik heb er niet eens voor betaald :+ Zou deze film mooi mijden :F:

The American
    Film van Anton Corbijn en dat is duidelijk te zien. Shots zijn meestal echt super mooi en sfeervol of kleurrijk of mooie textures zoals je ze niet zou zien bij "normale" films, maar hij heeft er een goed oog voor en dat is wel duidelijk, niet ook voor niets dat hij wereld bekend daarom is. Verhaal is simpel maar wel goed. Veel verhalen hebben teveel kleine verhaaltjes in zich. Maar deze film draait om 1 ding. Het is een "langzame" film dus verwacht niet elke 10 minuten actie en vol met over the top actie want zo'n film is dit niet. Denk meer aan een film zoals die 40/50 jaar geleden gemaakt werden, het tempo ligt veel lager. Denk dat daarom veel mensen deze film ook als saai zullen bestempelen. Ik vond het echter een leuke afwisseling en ik hou wel van af en toe een langzamere film die wel goed is uitgewerkt. Omdat ik er zelf wel van hou geef ik hem een:
    8/10

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb zondag Monsters gekeken, wel een aardige film, maar het einde was een beetje kut. :+

Maandag heb ik Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood gezien. En die was echt fúcking grappig, helaas liep hij na een uur ofzo vast en konden we niet meer verder kijken! :mad:

Gisterenavond heb ik Monsters, Inc gekeken. Man wat een vette film. :D Echt een aanrader. Had hem in 1080p gezien en damn wat is dat mooi. Die haren van Sulley die zagen er zo mooi uit, alsof je ernaast stond gewoon. Misschien nog wel beter. :p

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als dat je ding is moet je ook echt How to train your dragon kijken. Die film is verder zeer matig qua character design en plot en dialogen etc maar de techniek voor haar/vuur/bont is fantastisch goed gelukt

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou het is niet iets waar ik speciaal een film voor ga kijken, maar het is wel vet. :D Maar die ga ik sowieso nog kijken, want hij staat op nr. 172 in de IMDb Top 250.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je een Adam Mckay fan / Will Ferrell fan? Ik wel namelijk, maar heb deze film nog niet gezien, hij schijnt ook wat toegankelijker te zijn dan zijn vorige werkjes.

Step Brothers, Talladega Nights & Anchorman vind ik geweldige comedies, zo te lezen hoort The Other Guys hier dus niet tussen...

15. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    The Other Guys toevallig gezien gister, ik vond 'm erg lachen maar ik wist ook precies wat te verwachten als Adam Mckay / Will Ferrell fan.

Hij is alleen niet zo briljant als Anchorman, al zitten er wel een paar typische "Will Ferrell-stukjes" tussen.

Aanrader als je van onderstaande films houdt.

Anchorman: 11/10
    Step Brothers: 8/10
    Talladega Nights: 8/10

En The Other Guys: 7/10

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren The Social Network gezien in de bios. Wat een vette film. Het heeft echt alles. Goed tempo, goede humor, goed drama en een geweldig verhaal. De acteurs/actrices zijn allemaal goed (Jesse Eisenberg is echt geweldig als Mark Zuckerberg. Superdroog) en de soundtrack van Trent Raznor was voor mij de icing on the cake. Ik zou er zo nog een keer naartoe gaan, alleen dan in een grotere bioscoop. Ik was naar Kriterion geweest en in het begin waren er wat probleempjes met het beeld en geluid. Gelukkig werd dat snel verholpen. Ik had wel verwacht dat het een goede film zou zijn, maar niet zo goed. Mijn favoriete film van dit jaar en waarschijnlijk ook wel van een aantal jaren daarvoor en erna.

9,5

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond het een van de slechtste Will Ferrell films, zoniet de slechtste.
    Het mag geeneens de veters strikken van de bovenstaande films.

18. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik weet het niet. Ik denk wel dat het mag maar misschien dat ze gewoon simpelweg slippers of sandalen preferen.

En over slechtste Will Ferrell gesproken, ik heb onlangs ook weer eens geprobeerd Semi-Pro te kijken. Echt slap rommeltje, niet uitgekeken ook.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee man, Semi Pro is geweldig dat is typisch Ferrel. :)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij hadden ze beter bij The Other Guys Samuel L Jackson en The Rock als hoofdrolspelers kunnen nemen, waren veel genialer dan Ferrell en Wahlberg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina