Doe het ja. ik snap niet waar al die negatieve reacties vandaag komen. Waarschijnlijk van de quickscopers/noobtubers zelf dat ze nu geen positieve scores meer kunnen halen. Hier draait het veel meer om de skill sommige wapens zijn natuurlijk wel wat beter maar je hebt niet 1 standaard wapen die iedereen gebruikt.
Slecht is het spel niet. Zoals ik al dacht... mensen hadden zuuulke hoge verwachtingen dat er maar iets niet klopt en ze het waardeloos vinden. Ik ga me nog prima vermaken met dit spel aankomende tijd
De killcams zien er btw niet uit Elk wapen lijkt wel 3 burst te zijn. Ik vind het btw een top spel op de connectie na. Soms knal ik iemand zo neer en op een ander moment heb ik een hele magazijn nodig. Heel vaag.
Denk niet dat het de verbinding is. Ik ben bijna altijd host en iedereen heeft dan volle verbinding en dan is het probleem er nog steeds.
Wat een gemekker af en toe toch weer zeg. Waarom word dit spel continu vergeleken met MW2? Het staat compleet los van elkaar. Omdat MW2 zo'n "goed" spel was? Alles behalve. Dus laten we daar nou eindelijk eens mee stoppen. Voor de rest lees ik vooral deze berichten; "Wat een slecht spel!" "Wat een kut spel!" ... en dit komen dan van mensen die je alleen ziet bij de release van een Infinity Ward COD. Ook compleet niet onderbouwd. Anyway, heb je problemen bij de release en vind je dit al erg? Ga dan eens FIFA 11 doen ... dan kom je er vanzelf achter.
Dan wel ja. Tip: zet die bots eens op veteraan , je weet niet wat je meemaakt! Die gasten zijn echt te goed , wou dat ik zelf zo goed was
Ik heb het spel NET ! Maar dan op PS3 ! Shame on me ... yes... maar lang geleden dat ik een shooter had zeg. Ik ga ook pas weer online met Xbox 360 zodra Gears of War 3 er is dan koop ik gelijk de Slim Maar vet hoor!!! Lees dat er dus behoorlijk wat negatieve reacties zijn zucht....ik probeerde trouwens een filmpje terug te zien van mezelf en dat lukte niet ! Moet je eerst 10 games gespeeld hebben ofzo !? Wie heeft hem trouwens nog meer op PS3?
Vrienden van mij hadden dit gister ook al, en draaiden echt door. Bij MW2 is dit veel minder.. Ik ben blij dat ik hem eerst heb kunnen spelen bij vrienden, want anders was er 60 euro naar de maan, vind het niet leuker en niet beter dan mw2 of MOH dus ik ga hem niet kopen. Voor diegene die wel plezier eraan hebben have fun no offense!
Iemand die de volgorde van de maps weten die online te voorschijn komen,ik speel namelijk nogal veel in de zelfde map.
Klopt. Had ik gisteravond laat ook. Begin van de avond viel het wel mee. Maar veel mensen voten steeds voor dezelfde map. Dus dan schiet het al niet erg op.
Vraagje: Wat is het verschil tussen de opties bij Geluid: Quiet of Loud? Ik wil eigenlijk dat ik voetstappen etc zo goed mogelijk hoor..