[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bassiej, we (van Gamesshoppen) doen echt ons best, maar hij is zo slecht leverbaar van onze leverancier :mad: Als je het pakket ergens anders wel op voorraad ziet kan je altijd annuleren, de leverancier (waar een hoop andere NL shops 'm ook vandaan halen) geeft nu een levertijd van 2-3 weken aan. Hopelijk kunnen ze hem snel leveren, want ik wil 'm zelf op den duur ook spelen :)

Ook inderdaad vanuit het Buitenland slecht leverbaar. Het is ook echt belachelijk dat Rock Band 2 (net meer dan een jaar oud) gewoon zo goed als niet meer te krijgen is!

Vraagje: Heb je ook nog verschillende moeilijkheidsgraden in Pro Modus?

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  2. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    heb em eindelijk binnen. Heb de game+keyboard via nedgame utrecht kunnen krijgen. Helaas is die echter nu ook alweer uitverkocht. Had trouwens een mail gestuurd naar BOL.com Misschien dat jullie er wat aan hebben.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 november 2010.

U wilt graag weten wat de levertijd is voor het artikel 'Rock Band 3 Bundel (Wireless Keyboard + Game) 360'. Uit onze gegevens blijkt dat dit artikel een levertijd heeft van 24 uur. Indien u het op een werkdag voor 21:30 bestelt, heeft u het de volgende dag in huis.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jenne Jan Holtland

bol.com Klantenservice

www.bol.com

3. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ja, je hebt gewoon 4 moeilijkheidsniveau's Easy, Medium, Hard en Expert. Beginnend van zo nu en dan 1 toon aanslaan, later accoorden tot het hoogste niveau waarbij je de song noot voor noot speelt.
    http://www.youtube.com/watch?v=-2JxcujIGhw Kijk maar naar 1 minuut 57
    Op de introductie op de E3 lieten ze dit duidelijk zien. Ik kan echt niet wachten en baal verschrikkelijk dat de gitaar pas in maart komt!

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hmm, oke. Nou goed dat je het zegt. :) Maar het maakt nu al niet zoveel meer uit. :+ Ben nu toch druk bezig met Fallout New Vegas, en dinsdag krijg ik alweer Black Ops. Opeens een vlaag van leuke games. :9

6. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooralsnog staan de gitaren gepland voor 19/11 (de fender mustang), waar heb jij maart gezien dan?

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    http://admin.fender.com/rockband3/exclusive/

dus januari pre-orderen en maart levering en dat is ook nog in de USA waar die waarschijnlijk veel eerder geleverd gaat worden.

Let oo: er zijn 2 pro gitaren! Eentje is de Fender van Madcats (vaak rood-wit). Die heeft weliswaar 6 snaren, maar die lopen niet door naar de hals. Op de hals zitten 6 knopjes bij iedere fret.
    Ook deze gitaar heeft een midi aansluiting en komt wel binnenkort. Prijs ongeveer 150-200 euro incl game

De èchte electrische gitaar is de Fender Squier Stratocaster en die wordt gemaakt door Fender. Prijs waarschijnlijk 280 euro excl game.

Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  8. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zaterdag heb ik ook m'n keyboard-bundel binnen gekregen (vrijdag 17.00 uur besteld - zaterdag 14.00 uur had ik hem al in huis...geniaal dat Dimension Plus). Heb een aantal uur geoefend en gespeeld op pro keys (easy en medium) en het is pittig, maar wel ontzettend gaaf om te leren spelen. Erg handig dat je een uitgebreide oefenruimte hebt, waar ook staat hoe de handsetting moet zijn bij een bepaalde oefening. Heel erg toffe toevoeging een keyboard in rock band! :thumbs:

9. itzme

itzme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vast een veel gestelde vraag maar kon 't in 't topic niet zo snel vinden. Heb drums&gitaren van Guitar hero. kan ik die gewoon in dit spel gebruiken of werkt dat niet goed (koop keyboard er wel bij)?

10. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat je hier wel wat aan hebt:
    http://www.rockband.com/compatibility

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind het pro drummen echt zo tof. Ik speel het wel op Medium, omdat ik gewoon niet zo goed kan drummen. Toen ik vroeger net begon met Rock Band, haalde ik Hard wel, alleen had je toen 4 drums en geen 7. Dus het is gewoon oefenen, oefenen & oefenen.

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vanavond stond de post voor de deur met m'n keyboard standaard. Hij is erg degelijk (metaal) en ben nog zeker 20 minuten bezig geweest om het ding in elkaar te schroeven. Ik kan iedereen een standaard aanraden aangezien hij in hoogte te verstellen is en je niet meer op je schoot of op een te lage tafel hoeft te klooien. Hier wat foto's van mijn set-up:

\o/ :cool:

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Gister eindelijk Rock Band 3 + Keyboard ontvangen, ik moet zeggen dat Pro Keys echt een uitdaging is tot nu :+, ik weet constant niet waar ik exact moet drukken...

14. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga ook nog zo'n standaard bestellen. Ik krijg echt kramp in mijn handen met zo'n keyboard op schoot. Daarom ben ik momenteel vooral bezig met het drummen.

Ik heb wel het idee dat de calibratie niet helemaal klopt. Het rare is wel dat als ik de gitaar of keyboard speel, dat ik er dan geen problemen mee heb, maar als ik drum, dan weer wel.

15. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gaaf zo'n standaard! Mag ik vragen hoe duur die was?

Heeft iemand trouwens al gekeken naar die dlc van Bon Jovi? Ik las op het officiele forum van rock band, dat je als je keyboard en harmonies wilt hebben van een nummer van Bon Jovi (die je al had gedownload in de vorige Rock Band's), je daar opnieuw de volle prijs voor moet betalen?? Dan moet je dus opnieuw 160 points betalen voor een nummer die je al hebt, voor alleen keyboard en harmonies....als je ook nog pro gitaar en pro bass wilt, dan komt er nog extra 80 points bij. Damn, ik had graag wat keyboard nummers van Bon Jovi gedownload, maar om daar opnieuw de hele prijs voor te betalen..:mad:

16. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ze hadden toch al aangegeven dat Pro DLC 240 punten kosten? 160 voor de gewone versie en 80 voor een upgrade?

Ik denk dat de export songs van Bon Jovi (Wanted Dead or Alive bijvoorbeeld) niet gezien wordt als DLC, waardoor je de Rock Band 3 versie opnieuw moet downloaden. Dat staat dus ook aangegeven.

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    mij is t ook niet duidelijk. Ik wil nu nog met de plastic gitaar spelen en later met de pro gitaar.
    Moet ik dan nu de song kopen en moet ik diezelfde song dan later upgraden naar pro voor 80 cent?
    of kan ik nu alvast de pro kopen en zolang op de oude manier met mn beatles gitaartje spelen?

Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zo'n 30 Euro en het geld meer dan waard. Nu die standaard in hoogte te verstellen is, vind ik pro modus ook opeens een stuk aangenamer.

Weet trouwens iemand hoe die leaderboards werken? Ik zette gisteren op Pro Keys hard bij Rammstein een dikke score neer en ik sta in de top 0% onder nummer 26 van de wereld. Geen idee wat ze ermee bedoelen in ieder geval.

19. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Top 0% betekent dus dat je tussen de 0 - 1% zit van de wereld :p. Dus dat is heel netjes. Hoogste wat ik heb gehaald is top 3%.

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    ik word hier wel weer doodziek van. Ondanks mn pre-order bij n goede gameshop (next-level) heb ik nog steeds geen game!

Verbaas me dat dit in 2010 nog steeds gebeurt hoor. waar hebben jullie m vandaan (nl graag)

Deel Deze Pagina