Nogmaals , ik kan gewoon nergens wat vinden van de Barebones mode voor de PC Ook op deze site : http://www.callofduty.nl/news/3963/P...Black_Ops.html Staan alle unlocks maar niks van die Barebones ofzo. Ook bij de server list staan ze er niet tussen ? Is treyarch het vergeten het voor de PC erbij te doen ofzo ?
Nee ze moeten kijken naar het gemiddeld aantal spelers. Een bedrijf neemt ook geen parkeer terrein voor 150 man omdat het met kerst een week druk is is als er normaal maar 100 op zijn hoogst een heel jaar komen. Anders zorgen ze voor capaciteit voor teveel man. Want dit overschot is alleen de eerste week omdat iedereen tegelijk wil spelen. Na een week wordt het aantal spelers dat tegelijk speelt lager. Daarnaast kunnen ze ook niet inschatten exact hoeveel spelers er tegelijk zijn. Dan kunnen ze achteraf altijd nog capaciteit inkopen, dit is makkelijker dan capaciteit inleveren als er minder spelers zijn dan verwacht
Ehm grotendeels van alle games die uit zijn op het moment zijn rond 600p of soms nog wel lager! daarnaast is de engine wel degelijk anders, dit is namelijk de engine van WaW en niet van MwII (dat zijn andere engines ja) Daarnaast kampt ieder (groot) spel op zijn release dag wel met lag want ook al ben je er op voor bereid, het netwerk van live trekt het soms ook gewoon niet! (lees mijn vorige bericht)
Pfff vind die autotjes echt irritant net 7 x door doodgegaan in 1 demolition potje. Verder vind ik het spel beter dan MW2 al dat gezeik snap ik niet. MW2 was zo kut met die choppers en ac130 etc.
Volgens mij stelt die killstreak van attack dogs ook niks voor trouwens. Gister had enemy team dus die dogs... dacht eerst van 'ooh shit', maar ben er geen 1 tegengekomen hoorde ze een beetje op de achtergrond van de battle blaffen
Bedankt, maar was ook zo die MP's van Battlefield en MOH gewend. Dat vond ik heel anders, maar dat is ook logisch. @ AntraXxX: Pittig en ik speel nog maar op recruit.
als je vanaf moment dat je hoort dat de honden komen stil staat en niet schiet dan doen ze ook niets. maar ze stellen idd niet veel voor. knife en je hebt hond shiskebab.
Dat bedoel ik niet helder licht. Ik doel alleen maar op recruit omdat ik daar voor mijn doen al redelijk tegenstand ondervind. Op Veteran zal dat helemaal wel zo zijn, als de verschillende graden tenminste goed aansluiten op elkaar. Ik wens je dus veel succes.
dat werkt alleen met de ghost perk want mij pakten ze gewoon toen ik een sigaretje aan het draaien was (dus niks deed )
Weten jullie of die ergens in de aanbieding is? Ik zat te zoeken naar zo'n topic, maar kon hem nergens vinden.. Met aanbieding bedoel ik dus goedkoper dan 60 euro