Volgens mij bedoel je het xbox of playstation koopjes topic, bij de intertoys krijg je 15% korting tegen inlevering van een coupon. Ik betaalde uiteindelijk 51 euro. Ik heb ook al vernomen dat een paar mediamarkt filialen COD verkopen voor 44. Edit: coupon is wss niet eens nodig
Maat van mij krijgt als hij op multiplayer > Xbox live klikt de melding nadat er een tijdje word 'geconnect'. Foutmelding: Call of Duty servers are not available at this time, please try again later. Dit heeft hij sinds gisteren en vandaag is er niks veranderd. Iemand met hetzelfde probleem of ergens een oplossing oid??
Waar vind ik dat? Bij Multiplayer kan ik alleen kiezen tussen Xbox Live, Local en Options. Je hebt toch geen Gold nodig om offline tegen bots te kunnen spelen?
Oke. Daar kom ik nu inderdaad niet bij omdat ik eigenlijk altijd een Silver account heb. Godsamme, moet ik ook nog eens Gold gaan aanschaffen om offline tegen bots te kunnen spelen. Wat een onzin.
Technisch gezien speel je online tegen bots. Ook daar worden je stats etc bijgehouden. Maar je hebt gelijk het is onzin!
Waar zijn die gouden tijden met offline bots in Killzone I toch gebleven? Dat was pas een waar feest. Nu moet je zelfs betalen voor offline bots? Schijt!
Ergste is dat alleen MS daar geld mee verdient. Maarjah Treyarch heeft wel in meer dingen gefaalt dan alleen dit...
Vandaar dus. Ja, ik vind het wel vervelend Mijn internet verbinding is niet altijd de snelste en ik zou graag wat willen oefenen alvorens ik online zou gaan spelen. Dat gaat nu dus niet. Even de singleplayer checken, als die me niet overtuigt gaat ie weer mooi terug. Dan mag ik wel 2 dagen tegen bots knallen
Ik vind de game gewoon qua alles veel beter en leuker dan MW2. Ik moet nog altijd een slechte map tegenkomen, ik vind het veel beter aanvoelen allemaal. Het doet me echt denken aan COD 4., en daar ben ik heel blij mee.