Call of Duty 4, World at War, Modern Warfare 2 en Black Ops draaien allemaal op een opgepimpte versie van de Quake 3 engine...
Heb net gezocht op Locatie only vind een server met veel nederlanders en kwam er erg snel in! stond trouwens 21 - 9 mensen die willen spelen stuur me message
Oke flex! Maar ik woon in Oost dus ben daar niet 123, maar ik zal morgen even checken, gewoon in buurt bij alexandrium denk ik.
Net voor het eerst gespeeld en ik vindt het een geweldig spel! Ben alleen nog level 13 maar heb nog amper gespeelt. Ga dalijk effe veder gamen. In single player heb ik dus nu echt geen zin.
Level 38 hier.. Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb ontdekt is dat die sniper niet al te best is. Je moet veel langer wachten voordat de kogel er "goed" uitkomt. Voor de rest: Top Game!
Hm snap dat niet heb net een tijdje "gesnipert". En dat ging gewoon hartstikke goed. Ja gelukkig is het niet meer zo als modern warfare 2. Dat was dus echt niet realistisch. Nu wel gelukkig\o/
Met dank aan ijsjuhh..... Er zijn dus een paar gasten die non-stop BO gaan spelen tot ze prestige level 15 zijn.... link ; http://www.ustream.tv/channel/machinima-live-stream
realistisch ? C'mon son, totaal niet. Snipers zijn echt ronduit kut geworden in dit spel. Erg zonde. Vind snipen altijd wel gaaf, maar niet als ik eerst 5 seconden moet inzoomen om te weten dat de kogel ook komt op de plek waar ik schiet.
Een echte sniper kan ook niet mega snel in zoomen en meteen knallen. Om maar te zwijgen over 1080 spin hs no scope kills ACOG op een sniper werkt anders best goed :b:
Black Ops is awesome. Weet iemand toevallig hoe je bijv je kill/death ratio van S&D te weten kan komen?