jeetje wat een rare avond was dat gister zeg....... Het was een beetje donderslag bij heldere hemel hoor, terwijl ik het toch echt maar een storm in een glas water vond (zo...ff 2 mooie spreekwoorden). Snap echt niet waarom hij ineens zo para werd. Het was totaal niet persoonlijk iig. Hij werd idd gewoon uitgespeeld doordat hij uitstapte. dat is wat ik feitelijk waar nam en dus ook tegen hem zei, ik bekritiseerde absoluut Pari zijn spel en hem persoonlijk niet (althans, dat was niet mijn intentie). En ja, wel liepen na die 3-0 een beetje te keten en nee, ik had dat van dat pilletje mss niet moeten zeggen, maar ik vond het bijna lachwekkend hoe persoonlijk hij het opvatte en hoe hij meteen tekeer ging en zijn stem ging verheffen en schreeuwen. Vandaar dat ik vroeg of hij zijn pilletje niet in had genomen die dag (sorry, ik werk nou eenmaal met ADHDers, ODDers en autisten en dit is daar een standaard opmerking van de kinderen naar elkaar, als GEINTJE!). Maar goed, toen was het ineens "wie denk je wel dat je bent" en "omdat we af en toe samen een spel spelen wil niet zeggen dat je meteen weet wie ik ben. Je weet helemaal niks van me kanker homo". Toen was ik er wel klaar mee hoor. Jeetje...het is een computerspel jongens.......
Anyway.....hoe nu verder? Iemand ideeen, want ik zou het wel zonde vinden als het nu een beetje gaat doodbloeden. Pari weg, mss Joris (geen idee of het definitief is), Donno is er ook niet zo vaak meer, Voltreffer sowieso niet...... Laten we iig hopen dat die patch er snel is, maar dan..................... Hoe gaan we verdeR?
Laatst bewerkt: 6 nov 2010