Als je snel wilt ranken moet je Headquarters spelen +/- 15k exp per potje hoop btw ook dat ze snipen een beetje gaan fixen want zo vind ik het echt kut.
Net weer gespeeld. Echt heerlijke game hoor. Ben nu bijna level 20 niet ver dus maargoed. Maar echt boven me verwachting uit. Oke in het begin dacht ik wat een slecht maar na een tijdje gespeeld te hebben is die mening verandert en vindt ik het geweldig. Maar die wapens zagen er in het begin wel erg lelijk en nep uit maargoed. Nu vindt ik het een geweldige game en ik ga me er de komende tijd goed mee vermaken!
Wat is je probleem dan waar je met het Snipen tegenaan loopt? Ik snipe nu sinds level 27(ben nu 29) en het gaat prima. Gemiddelde KD van 1.50-2.50 per potje met snipen.
Snap het ook niet. Snipen gaat prima ja. Juist realistischer dan modern warfare 2. Met die no scope 360 gevallen haha
Begin de game steeds meer te waarderen, hoewel er natuurlijk nog bekende COD klachtjes zijn. Vind de SP tot nu toe zeer vermakelijk, maar voor mij echt geen 1000/1000 poging. Hij is mij net iets te intens, maar dat neemt niet weg dat ik dit tot nu toe de beste van Treyarch vind. Stukken beter ook dan MW 2, dat is zeker.
Gezien de problemen met de pc versie die veel mensen hebben zou ik absoluut voor de 360 versie gaan. Schijfje erin en knallen maar.
Hoe bedoel je 'voor de HQs' gaan precies? Het is toch niet dat je ze veroverd oid? Of begrijp ik de hele mode nou verkeerd?