bij mij is dat vorres mij een bug als je naar leaderbords gaat en dan naar elimination staat dat ik al 12000 kills heb en dat is raar dat je nu alleen bij sommige modes en KD hebt??
Godverdomme, ik kan niet eens normaal met mijn vrienden online spelen heb 15 minuten geduurt voordat ik in een match kwam!
Ja precies, want ik heb ook die bolt action sniper 1 shot 1 kill, en ik sta altijd negatief! ze hebben gewoon geen Sniper Levels.
hoeveel level moet je hebben voor de volgende prestige ? pff nuketown was in het begin nog wel ff leuk maar mensen die het 4 potjes of meer achter elkaar willen spelen snap ik niet helemaal
ALs je eenmaalt speelt is het supercool, maar er is toch nog genoeg gedonder nu zeg. Proberen we samen met een hele party een game te beginnen en dan krijgen we na een tijdje gewoon party is no longer active..WTF is dit zeg? Houd nu gewoon niet op.
Nee juist niet. Meegaan met je teammaten en dan veroveren zij bijvoorbeeld de flag dan blijf ik op ongeveer 20meter achter hun gewoon dekking geven. Natuurlijk wel een claymore in me rug doen anders word je elke keer in je rug gekillt. Maar je moet juist niet ergens in een hoekje van het level zitten dan kom je nauwlijks mensen tegen. Je moet met je teammaten mee gaan en een groot overzicht hebben op de map. Ik speel zo dat ik ervoor zorg dat mijn vijand niet bij de bom/flag etc kan komen door hun al voor dat ze het gebouw in gaan neer te maaien.
Inderdaad, leuk dat Nuketown, maar een paar keer achter elkaar dan geloof ik het wel. Ik heb vandaag wat mp-s terug gekeken. Het is interessant om te zien waarom je wel of niet een kill krijgt.
Hebben wij ook steeds. Iemand in je party heeft dan waarschijnlijk een NAT die niet open is. Helaas weer een faal van Treyarch...
Precies hetzelfde verhaal heb 120MB poorten staan wijdopen en ik krijg ook steeds party no longer active, word er niet goed van!
Ik heb ook 120MB. Rare is dat ik ook in een party zat met mensen waarvan ik de routers geinstalleerd heb. Daar staat de IP van de X360 in de DMZ en hun NAT staat ook gewoon open en toen had ik ook hetzelfde probleem. Als 1 persoon dan de map ingaat kan de rest hem wel joinen alleen kan het voorkomen dat je niet bij elkaar in het team zit.