Dr net f de multiplayer gedaan en ik vind t nou niet zo bijzonder Enorme fan, daar niet van, maar ik denk dat ik zolang COD ben gewend dat ik Halo nu niet meer zo woehoe vind. Jammer, want Halo 3 speelde ik best vaak.
Ja helemaal leip. Je hebt ook zoveel wapens, snelle actie en ieder potje is totaal anders! Team SWAT is misschien wel mijn meest gespeelde gamemode, ik doe het alleen voor afwisseling als ik Halo een beetje zat ben. Rekening houden met shields, juiste wapenkeuze en grenades vind ik juist een van de krachten van Halo. Waarom zou iemand alleen maar SWAT spelen? Dit begrijp ik dus echt niet he!
60% van mijn MM potjes bestaat uit SWAT en dat terwijl SWAT pas na een tijdje een aparte playlist kreeg Het gaat in MM namelijk niet om het rekening houden met shields, de juiste wapenkeuze of de grenades. Imo gaat het meer om mensen die een armor lock doen als je hen bijna hebt, de teammates van de tegenstander die er vervolgens op afstormen, jou met een te sterke granaat opblazen om tenslotte je 3 niet oplettende teammates ook nog mee te nemen. Nee, geef mij maar SWAT, dan hoef ik tenminste alleen het spawnsysteem en de niet-tellende headshots af te zeiken, de rest van de MM was me iets te irritant. @Leip, kies eens bij "account settings" op bungie.net een titel en probeer het dan nog eens.
Idd, whats up with that? Dat heb je dus echt absurd vaak in Team SWAT! Neemt niet weg dat je een halve milliseconde later gewoon weer schiet en dan wel een headshot maakt. Ik vraag me meer af hoe dat kan? Want vaak zie je zelfs bloed uit iemand hoofd komen maar je hebt geen kill, heel raar...
Geen idee, ik heb het op zich niet heel vaak met normaal swat, alleen als het een beetje lagt. Met magnums daarentegen heb ik het continu, of het nu van 2 meter is of van 20. Ook heb ik regelmatig met magnums dat ik hem 4 keer in zijn hoofd raak maar hem nog niet heb, vervolgens schiet ik scheef op zijn knie en dan is het opeens wel een headshot, volgens mij zijn die pistooltjes niet helemaal lekker gebalanceerd. Een tijdje terug hadden we magnums op Pinnacle en echt niks ging raak, soms omdat ik scheef was maar andere keren omdat ik de headshots gewoon niet kreeg. Het potje daarna werd het toevallig weer magnums op pinnacle en echt alles ging raak, zelfs "tower to tower" schoten, elke keer 1 schot en het was een kill. Dus misschien had ik toen host maar met magnums is het elk potje maar afwachten hoe het nu weer gaat, want het is zo random als het maar zijn kan.
Teeeeeeeering wat is Armor Lock fucking irritant. Heel vaak als ik iemand de shields eraf heb gaat die snel in AL, en dan word ik al snel omsingelt door andere lui. Dan verlies ik die kill, krijg ik een assist nou joepie. Sta toch wel vaak in de top 3 daar niet van, maar AL is echt super irritant. Stelletje noobs.
Armor lock is ook zo fucking sterk tegen een Sword. Jaag je zo'n gastje de hoek in met je nades. Denk je dat ie in je pocket zit. Wordt je gewoon de tering kapotgeslagen door die kerel. Het zou fijn zijn als je maar 1x AL kon gebruiken elke 5 sec ofzo. Iedere keer als je uithaalt met je Sword, wordt je geblocked. Das nie eerlijk! AA's die ik niet graag tegenkom zijn: - Armor Lock - Invisibility Invisibility omdat ik helemaal para word wanneer m'n radar overal rode stipjes laat zien. Als ik hem niet kan vinden ren ik altijd weg als een pussy!
Herkenbaar Ik weet ook gewoon dat, wanneer ik te lang blijf zoeken, hij opeens achter me komt en mij assassinate. Dat heb ik bij SWAT ook vaak op maps zoals Countdown. Dan zitten ze naast de lift en zie ik hem als ik langs loop en dan denk ik ook "fuck it" en loop vervolgens gewoon verder op zoek naar de rest van de tegenstanders. Je moet met dit spel nu eenmaal niet altijd voor de kills willen gaan
Nee, soms moet je jezelf gewoon terugtrekken en in een hoekje verstoppen, hé Cookie? :b: *kuch Swordbase kuch*