[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WA2000 lijkt mij de fijnste tot nu toe, Semi auto en een schot op de borst is een One Shot Kill, en de Dragunov heeft een lelijke scope :+. Ik had gehoopt dat die Bolt Action wat lekkerder zou spelen, maar helaas...

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In HC was hij juist de beste.

3. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    HC speelde ik nooit.:+ Nam de Barett. meestal.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Core = Intervention
    HC = WA2000

In deze game is het waarschijnlijk:

Core = AWP
    HC = WA2000 (laatste heb ik nog niet kunnen proberen)

5. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dankje!:thumbs:

AK 74U heerlijk wapen. Met silencer en ghost als perk.

Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  6. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt die rc car echt geen probleem, je hoort hem van mijlenver aankomen en hij is in 2 kogeltjes kapot. Als je hem hoort aankomen gewoon een stun gooien en dan schieten - easy as pie!

7. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de AWP? :p

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die bolt-action sniper. Weet zo ff de naam niet. L9xx ofzo is het iig :)

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor mij? Heb hem bij een vriend paar potjes gespeeld en krijg hem zelf morgen maar ik bak er dus geen ene reet van! Met COD:MW2 was ik in het begin ook wel slecht maar daar ben ik nu wel aardig goed in! Ik weet niet met welk wapen ik moet starten!

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ga combat matches doen. Of te wel tegen bots spelen.

11. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook redelijk goed in MW2 maar in het begin bakte ik er in blacks ops niet heel veel van.
    Na een paar potjes krijg je het echt door, en zal ik zo snel mogelijk wapens etc. gaan kopen.
    Speel zelf met veel silencers/suppressors, vind ik fijn, zou je dus kunnen proberen;)

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als ik de game op mn harde schijf installeer, helpt dat dan nog iets met de trage matchmaking of online lag etc waar ik last van heb? Of maakt dat geen flikker uit?

13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, die.

Ik moet zeggen, dat wapen speelt totaal neit fijn. Krijg meer hitmarkers dan kills en er zit een hele dikke sway op.

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Die sway is om quickscopen tegen te gaan...maar mensen die als een "echte sniper" spelen hebben er nog meer last van, want die sway maakt het op de langere afstand nog moeilijker.

Trouwens waar ik ook achter ben gekomen is dat je zelfs met de Acog scope op een sniper moet wachten, ook hier registreert hij niet de kogels in de eerste 2 seconden.
    Dus snipen met een acog, dat voor mid range is bedoeld kan alsnog niet want nu spotten vijanden je NOG sneler, en de ADS snelheid van de acog is bijna hetzelfde als de normale scope, kan je nagaan hoe nuteloos die scope is op een sniper. Ik kan in een private match, zelfs met de dikke sway, iemand in de snelst mogelijke tijd doden, waar de game mij dit toestaat, ik speel dan wel tegen andere snipers. Als ik het online probeert heb je gewoonweg geen schijn van kans met al die ar's en smg's.

Ik gebruik alleens snipers in private matches en niet online want daar zijn ze nutteloos...

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn god wat waren de servers vanavond op PSN slecht. Was dit op Xbox Live ook?

16. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
  17. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd...

Was Quickscopen trouwens echt zo'n erg probleem? Het is niet dat ik me niet irriteerde aan die gastjes die de hele tijd rond aan het rennen waren met de intervention, maar ze waren toch niet lastig om te killen?

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zat meer in de lobby omdat ik er steeds uitgegooid werd, dan dat ik aan het spelen was. Hoop dat deze launchweek snel voorbij is! :+

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Morgen eindelijk met de SP beginnen. Ik begin gewoon op Veteran denk ik, hoe moeilijk is hij vergeleken met WaW of MW2?

20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ga ook nog eens even een poging wagen, kijken of de lag al minder is, maar dat zal wel niet met zoveel amerikanen online, mss is het morgenmiddag beter.

EDIT: Ik zie dat er meer dan 3 miljoen mensen online zijn, wordt elke dag drukker :eek:

Laatst bewerkt: 11 nov 2010

Deel Deze Pagina