Meh, Treyarch heeft gezegd dat er iets leuks zou gebeuren als je snel genoeg alle hoofden van die poppen eraf wist te knallen
In sneeuw levels is het wel wat lastiger, ja. Echter, als je éénmaal doorhebt wie wiie is, dan is het geen probleem meer IMO. De SP is IIG geslaagd, vind ik. Het heeft stukjes erin wat ik niet snel zal vergeten, en voor mij geld dan ook BO > MW2 (SP dan, MP moet ik nog meer spelen, maar ik geniet er in volle teugen van).
Ik vind het wat wisselenag, het eerste level in vietnam vond ik maar matig maar het tweede in hue city was dan weer erg vet. zo gaat het de hele tijd een beetje met ups en downs
Klopt idd , in een persconferentie hebben ze dat toen gezegd. Maar op andere fora's en youtube vind ik er ook niks over..ik geloof er niet zo in.
Er waren voor mij maar een paar downs. Ik vind het einde wel iets tegenvallen, maar het blijft toch een geweldige SP in mijn ogen. De gore van de Sp gaf mij af en toe ook wel een 'Wow'. Zo zag ik gewoon een hand drijven in het water van een VC strijder . Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar het was wel awesome en gaf het net dat 'extra oomph'. De Dragonbreath was trouwens trés magnifique .
Dat level in Hue city en het level daarna zijn inderdaad erg sterk, tot nu toe het beste deel van de sp voor mij. De levels die daar aan vooraf gaan vond ik minder
Deze code kan niet worden ingewisseld omdat het item alleen kan worden gebruikt voor een vrouwelijk avatar. Jouw avatar is mannelijk. Je kunt deze code delen met een vriend die een vrouwelijk avatar heeft.
Nou, ik heb m weer verkocht. Single player uitgespeeld, vermakelijk, maar ook niet heel goed. Voor de multiplayer kan ik wel weer mw 2 pakken. Veel verschil zie ik toch niet
Telkens als ik in een lobby zit, disconnect ik van xbox live.. gebeurd vooral vaak met wager matches(duurt overigens ook heel lang voordat ik daar iemand vind). Ligt dit aan internet of aan CoD? heb het met andere spellen niet namelijk, beetje irritant
Er schijnt daar in nuketown ook al een gltich te zijn dat je buiten het level kan *edit* geen glitch dus maar wel grappig