Ik heb een Multiplayer topic gemaakt, waar zo'n beetje alles wordt behandeld . Dat leek me ietwat beter.
Wellicht offtopic, maar wat een kut winkel is de Wehkamp zeg. Pre order ik in Augustus de Hardened Edition, krijg ik hem na 3 dagen wachten vandaag eindelijk binnen, is het de normale PC!!!! versie ipv de Hardened 360! Gelukkig nog niet betaald, dus dit pakketje gaat retour en ik kan gelukkig vanavond in Den Haag bij de Gameshop nog een 360 Hardened Edition ophalen. Helaas wel wat duurder, maar ja een mens moet wat! Dit was de eerste en gelijk de laatste keer Wehkamp. Bah!
Ik had in totaal 25 Euro korting op die editie, vandaar dat ik een keer naar de Wehkamp ging. Ha, doen we ook nooit meer. Ik kan vanavond in ieder geval spelen!
De game is net 2 dagen uit "Now, I want you to take a step back ... and FUCK your own FACE!" ... wat lucht dat op. Mensen moeten geduld hebben. Als je een vol jaar kan wachten op Black OPS, kan je ook 5~7 dagen wachten op een patch. Heb trouwens m'n eerste GunShip gehad... lovely.
Zonder Care package lukt het me (nog) echt niet om de gunship te halen. Het was IIG lekker om mee te spelen.
GunShip is gewoon dodelijk, erg dodelijk. Heb gelukkig nog niet ZOVAAK meegemaakt dat mensen hem ook daadwerkelijk krijgen / gebruiken. Bij MW2 kwam je regelmatig in potjes waarbij ze dus ook continu aanwezig waren. De ene Chopper Gunner / AC130 na de andere. Ben blij dat ze de Killstreaks enigzins aangepast hebben. Napalm Strike op Domination is gewoon heerlijk om te gebruiken. Of twee Sentry Guns tegenover elkaar neerzetten, erg gevaarlijk. Overigens moet ik wel eerlijk zeggen dat ik mezelf wel weer als Magneto voel. Op Havana rolde de granaat van de trap af en zo achter mij aan
Erg genaaid. Zo heb ik ook ooit van play.com 1 week na de release Bad Company gekregen voor de PS3 terwijl ik de X360 versie wilde....en laatst ook van play.com een lege kartonnen doos waar de guide van Dead Rising 2 in zou moeten zitten Niks mis met bol.com! Had er 2 uit een carepackage gehad. IMO is de chopper gunner beter om kills mee te maken.
Kerel, wanneer je een game uitbrengt moet hij het doen, de problemem die alle versies hebben laten het lijken alsof de game gewoonweg nog in de Beta fase was, het is onacceptabel dat Treyarch de game zo heeft durfen uit te brengen. Ik heb er rond de 50 euro voor neergelegd en wil niet even 5-7 dagen wachten tot de game het eindelijk doet. De ps3 en PC versie zijn bijna niet te spelen, dan is er iets goed verkeerd bij Treyarch dat ze het lef hadden om de game in deze staat uit te brengen.
Ik speel met Spyplane - SAM Site - Care Package. Haal iedere heli direct neer Krijg je steeds veel punten voor. Grappig is als je hoort Enemy Spyplane dat je meteen 150 punten hebt en dat ding uit de lucht is
Wat moet het dan doen? Alles werkt gewoon. Ik heb amper lag, geen problemen met glitches ( als die er zijn ) en het loopt gewoon soepeltjes. Eisen van een ontwikkelaar dat ze gelijk de boel gaan patchen is belachelijk. Zolang het gross van de mensen niet klaagt ( 80% t.o.v 20% ) zal er ook weinig gebeuren. Maak je niet druk. Treyarch gaat vele malen beter om met hun community dan Infinity Ward OOIT zal doen. Geduld is een schone zaak.
Zitten er bij dit spel trouwens ook codes net zoals bij BF BC2? Voor maps oid? Of kan ik dit spel gewoon een keer 2ehands halen zonder dat ik wat mis?
Je kan het spel gewoon 2e hands halen. Er zitten GEEN codes bij die je moet inwisselen voor maps of toegang om online te spelen. Succes! :b:
Kan iemand mij helpen? ik heb mijn achievments geglitch via de pc alleen nu is me gamescore gereset, alleen ik kon niet meer online weet iemand voor hoelang? ik heb nu de 2 dagen live ingevuld die ik bij me Cod kreeg en ik kan weer online alleen als een vriend op me profiel drukt sta ik niet met een gouden balk aangegeven maar met een grijze balk ( betekent xbox live silver ) ook als ik mijn zone wil veranderen kan dat niet er staat bij mijn zone ''cheater'' wie kan me helpen? wanneer verandert dit weer in normaal gewoon gouden balk dus normale xbox live en een normale zone.