Haha, dit is wel erg vet dat Theater mode, @Forty, 1x duurde het knife wel erg lang he Wel een vet filmpje xD
Hoe heb je het op YT gekregen? Ik heb mijn filmpje gerendered, maar ik zie niets staan bij My Theater, terwijl mijn account is gelinkt.
Erm, er werd meteen een optie gekregen om het te linken aan mijn youtube account, en toen ik mijn clip had geupload naar de cod website, stond het meteen op mijn youtube.
Ik heb nu 2 filmpjes gemaakt maar hoe link ik ze naar de website? moet ik dan inloggen met het e-mail adres dat ik gebruik van me Gamertag?
Oke dus ik moet een Youtube Account hebben met het e-mailadress wie ook is gekoppeld aan mijn Gamertag?
Mijn filmpjes komen niet op de site terecht terwijl ik al een paar filmpjes heb geupload Xbox account en YT account zijn gewoon gelinkt. Iemand die me kan helpen ?
[yt]uEdJ1ma--bE[/yt] Jeuh, het werkt. Toch wel grappig om te zien dat er mensen zijn die niet wegrennen als er een Valkyrie rocket op hun af komt. Ik wil mijn 23 killstreak ook uploaden, maar die is 3.50 minuut.
Gisteren had ik ook 1 filmpje geupload en die staat er nu nog niet op. Heb ook geprobeerd om een nieuw account aan te maken maar maar dan kan ik em niet linken met Xbox live.