[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

1. Ashavan

Ashavan Guest

ik zeg toch dat mijn laatste versie 2008 is. hoe moet ik dan weten wat er anders is met 2010

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik las er even overheen, sorry. :'-(

Iemand anders misschien?

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kon het niet laten. Toch maar besteld, bij consoleshop, voor 34 euro. Geen verzendkosten.

Die site schijnt wel populair te zijn als ik sommige hier op XBW mag geloven.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Wat er aanzienlijk verbeterd is t.o.v. 2010, hetgeen me op is gevallen na 2 uurtjes spelen:
    - Zaakwaarnemers, als je spelers koopt, spreek je met een club en daarnaast een zaakwaarnemer.
    - Gesprekken zijn direct, je stelt een vraag, krijgt een antwoord. Dit geld voor zaakwaarnemers, het bestuur, individuele gesprekken met spelers, gesprekken met andere coaches etc etc.
    - Je kunt specifieker trainen.
    - Spelers worden verkocht tegen realistischer prijzen.
    - Meer blessures
    En nog heeel veel kleine dingetjes.

Of het de moeite waard is? 2010 > 2011? Ik denk het niet. Echter de nieuwe selecties en spelers updates etc zijn mij de €31 (MediaOffer) wel weer waard.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Voor mij 34 euro bij Consoleshop. Ik denk dat ik verder wel met wat extra blessures kan leven. Vond dat in 2010 reuze meevallen. Hooguit had ik er twee per week ofzo in de lappenmand.

Het valt reuze te compenseren denk ik als je een goed trainingsschema hebt. Op die manier kunnen je kleinere spelers sneller te taken van de grotere volbrengen.

Hij zal morgen in mijn bus liggen en ik moet toegeven dat consoleshop de eerste aankoop van mij zeer goed afhandeld.

Damn, krijg een mailtje voor de order, het inpakken en de verzending. 8)

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Fuuu, Defoe 3/4 maanden eruit en hij was juist zwaar in vorm. Wel gelukkig op de laatste speeldag in de CL uit gewonnen van Inter waardoor ik toch nog EL mag spelen.

In ieder geval gratis Maxwell en Jeffren over kunnen nemen van Barça, die komen dan in de winterstop. Van Bommel ook nog gratis kunnen overnemen, altijd handig. Plus Renato Augusto gekocht die dan nog komt.

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hoe snel hebben jullie de wedstrijden staan? Spelen jullie ook altijd in 3D?

8. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel bijna op de hoogste snelheid en de wedstrijd altijd in 3D vind ik leuker dan alleen die bolletjes te zien lopen.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hoogste stand vind ik wel een pre als je een beetje veel seizoenen wil spelen met games als deze. Kost anders zoveel tijd.

Ik heb een kennis die heeft met Championship Manager 2003/2004 gewoon 150 seizoenen gespeeld. 8) Had op het laatst iets van 100x de CL gewonnen. 8)

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik speel altijd op de hoogste snelheid met key highlights en geen replays.

Alleen bij belangrijke wedstrijden haal ik de snelheid omlaag, want dan wil ik goed kunnen zien hoe mijn team speelt.

Verder ben ik van mening dat 2011 weldegelijk weer een flinke verbetering is ten opzichte van 2010, die agents alleen al zorgen voor een complete nieuwe ervaring, en alle tweaks en verbeteringen maken 2011 gewoon weer net even wat completer.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Het nadert dus de perfectie als ik zo mag horen. Voor voor managers dus.

Ik krijg hem zometeen bij de post binnen als het mee zit. Ik denk dat ik hem wel gelijk installeer en even speel. Beetje op gang komen.

Ik denk dat ik ik voor een ploeg als Tottenham ga, maar dat staat zo ongeveer gelijk aan Ajax. :+

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Godver, de godver. Heb ik deze game bij een Nederlandse website besteld, consoleshop, krijg je verdomme de Engelse versie. Nu kan ik alleen maar Engels kiezen als taal.

Ligt dit misschien ook aan het feit dat ik hem niet via Steam heb geinstalleerd???

Heb wel een doosje met Engelse tekst enzo, maar dat zou toch geen probleem moeten zijn. WTF, baal hier echt van. :mad:

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ah. Ik heb ook de Engelse versie kom ik net achter.

Overigens staat mijn record op 15 seizoen met AZ (in FM 2007 ofzo). Toen werd er een stadion gebouwd van 110,000 zitplaatsen met de naam 'Ype Poortinga Stadion'. Leuk leuk.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ok, maar is er enige manier om de taal te veranderen? Vind het tamelijk verrot en haalt wel een deel van de snelheid voor mij weg.

Natuurlijk weet ik wel dat het daar niet om gaat, maar het vergemakkelijkt de dingen meer voor mij.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Wat moet een arme jongen zoals ik toch zonder mensen zoals jij Fiasco?. :+:thumbs:

Hij werkt.

Voor degene die hetzelfde probleem hebben. BitTorrent op je computer installeren. Vervolgens het Torrent bestand downloaden en opslaan in de beschrijving van Fiasco. In dit geval dus FM 2011, Data en dan Talen. Daarna moet je de bestandsnaam alleen nog maar wijzigen in dutch.ltc en klaar is kees. Game moet je opnieuw opstarten voor je de taal kunt kiezen.

17. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    @Ypuh wat zijn in jouw ogen realistische transferbedragen?

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ach, geen 50 miljoen voor Suarez etc, eerder 15-20 miljoen.

Vaak kon je met vreemde constructies de gekste bedragen vragen (48 maanden, na zoveel wedstrijden blablabla). Ik het het idee dat dat nu niet meer lukt.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat vond ik eigenlijks altijd al een hekelpunt in elke manager game die er was. Mooi dat dat nu veranderd is, zal zo wel ff kijken. Heb niet eerder de kans gekregen de game te spelen dan vanavond.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik had anders meteen alweer Dzeko binnen gehaald voor 22 miljoen die ik in 48 maanden zou moeten afbetalen :+. Maar goed, ondertussen alweer de game geheel van mijn PC gehaald + savegame. Zat vanmiddag alweer vier uur non stop achter elkaar te spelen en dat is mijn probleem met FM altijd, het is te verslavend en eigenlijk ben je maar doelloos wat aan het doen ondanks dat het toch echt tof blijft. FM08 echt boven de 200 uur gespeeld ofzo, sinds FM09 haal ik hem meestal snel van mijn PC voordat ik er weer addicted aan raak. :lol:

Deel Deze Pagina