1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    :+
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Hahaha die is ook heel herkenbaar idd :D
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hij is al vrij oud, maar wel leuk. :9
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Uit een interview van Eurogamer met Bioware:
    ME3 komt ook even aan bod, maar er wordt niets over gezegd. Verder hebben ze het nog over Dragen Age 2 en KotOR MMORPG.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Laat maar komen! :thumbs:

    Behalve KOTOR, dat moet geen MMORPG worden.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Is het de moeite waard om Mass Effect 1 te kopen, uit te spelen en dan aan ME 2 te beginnen? Ik heb ME 1 al eens eerder gehad, op m'n oude account. Dus ik zou dan daar een nieuwe character moeten maken, uitspelen (plus dat ik dan achievements krijg). In hoeverre heeft het eerst uitspelen van deel 1 effect met het spelen van deel 2?
     
  7. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind persoonlijk het verhaal één van de beste punten van ME, dus ik zou het zeker aanraden om eerst ME1 nog eens uit te spelen en dan met die save ME2 te gaan spelen. Er zijn in ME2 toch wel een heleboel dingen die veranderen naar gelang wat je in ME1 hebt gedaan. Soms is het alleen een subtiele verwijzing, soms gaat het over het al dan niet bestaan van personages en soms bepaalt het of een quest wel/niet bestaat.

    Ik zou het dus zeker doen, ook al is ME2 ook prima te spelen zonder ME1 hoor.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat hij zegt.

    En ME1 is nog steeds erg goed, dus het is zeker geen crime om die game nog een keer te spelen!:thumbs:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ondanks dat ME2 mijn GOTY is vind ik het echt moeilijk om hem voor de tweede keer uit te spelen, heb er maar geen zin in. En dat terwijl ik ME1 al zo'n 4 keer heb uitgespeeld en ik gerust nog wel een keer wil. :+ Moet nog steeds Overlord uitspelen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Maar? :eek::+
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb ME ongeveer 6 keer uitgespeeld en ME2 ongeveer 8 keer, en ik moet zeggen dat ik ME2 'leuker' vind om te herspelen dan ME. Komt ook doordat ME2 wat vlotter weg speelt denk ik.
     
  12. Fantastic

    Fantastic Guest

    Ik ben van plan om een compleet goede playthrough te doen met Mass Effect 2. Alleen heb ik geen paragon playhtrough van het eerste deel.. Kan ik een savegame op de PC downloaden en deze op mijn xbox 360 gebruiken voor Mass Effect 2 ? Google geeft alleen antwoorden over het gebruik op de PC, haha.
    Alvast bedankt !:)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat is strafbaar als je download via de PC, geloof mij maar.

    Voor de rest maakt het niet zoveel uit als je een Renegade save gebruikt. Extreem veel gevolgen zou het niet hebben.

    Bovendien: Als je het graag wilt spelen op de goede manier, dan speel je toch ff met een level 60 selected id een keer het verhaal van ME I uit op de goede manier. Zoveel pijn doet dat niet en ik heb dat denk ik ook al 20x gedaan.
     
  14. Fantastic

    Fantastic Guest

    Probleem is dat ik de Mass Effect 1 disc al geruild heb.. :'-(
    Nou ik denk dat het redelijk wat gevolgen heeft in deel 3, klein voorbeeldje; de Rachni en de Krogans.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja idd. Koop die game gewoon terug op de bazaar of kijk eens op www.gamedumper.nl Je hebt daar geen account nodig voor een bestelling, maar deze site heeft soms hele goede aanbiedingen. Ik heb hem ook maar gekregen, maar je hebt er vast wel wat aan.

    Bovendien moet je maar zo zien dat ik de game al bijna voor een 2e keer 100% heb uitgespeeld. Moet alleen Insanity nog. Hij is het dus heus wel waard. ;)
     
  16. Fantastic

    Fantastic Guest

    Ja maar ik heb (gok ik) niet zoveel tijd als jij, haha. Maar wat is er illegaal aan om een savegame te gebruiken en hoe kunnen ze dit merken ? Ik kan toch niet online ofzo, dus andere hebben er toch totaal geen last van ? :eek:
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is ook niet illegaal. Het punt is wel dat de saves voor PC anders zijn dan voor de Xbox en je die dus niet zomaar kunt overzetten.

    Wat je eventueel wel kunt doen is een savegame van ME2 veranderen op je pc. Je maakt dus een nieuw character aan --> pleur je die savegame op een usb-stick --> transfer je het naar je pc --> open met Modio/gibbed --> verander de flags(keuzes) van ME1 --> transfer terug naar je xbox.

    Wil je het volledige verhaal: Zie hier.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Misschien niet illegaal, maar wel riskant. MS is er in de tijd dat mijn oude tag gepakt werd flink op gaan hameren.

    Zolang je je profiel de eerste tijd maar offline houd zou er volgens mij geen probleem moeten zijn. ;)
     
  19. Fantastic

    Fantastic Guest

    Kijk, hier heb ik wat aan ! Bedankt. \o/
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Die keuzes merk je trouwens pas als je overnieuw begint.
    Tip: Je kunt wel als je de save aan het editen bent ergens de optie aanvinken dat je ME2 al hebt uitgespeeld (met die character dus). Dan kun je dus die savegame gelijk hergebruiken (als ME2 import).
    Enigste wat je wel hebt is 2 keer de intro. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina