Uhm, dat Respawn Systeem is zo slecht nog niet. Als je continu op dezelfde plek spawned in, bijvoorbeeld, Nuketown kan je een godganselijke match maar op één plek blijven campen. Omdat je nu "achter" iemand spawned bezet je veel meer plekken op de map en ga je campen tegen. Think about it
Net uitgespeeld op Veteran. Even rondgekeken in die Zombie Arcade modus, waarbij je komt via die computer. Vraag me af wat er nog meer voor intressants in die computer staat. Is blijkbaar gewoon een Linux computer want alle basis linux bash commando's kun je uitvoeren. Staat echt veel in dus ben benieuwt wat daar nog uit komt! Zag al plaatjes, mailtjes, die game.. vast nog véél meer easter eggs.
Zijn wel meer als bij die Help staan. Gewoon basis linux commandos kom je door die hele pc: cd // (terug naar root) dan ls om te kijken wat er in huidige map staat.. etc etc.
Muziekje in het Chinese level! Weet iemand hoe dat opzwepende muziekje heet in het Chinese level? Als je in de singleplayer campaign bij het begin komt van een stuk waarbij je veel moet rennen? Het begin van dit liedje zit ook als begin bij één van de multiplayer maps!
Ik heb tot nu toe nog helemaal geen problemen. Al de problemen die hier genoemd worden heb ik op de een of andere manier geen last van. Raar, maar je hoort mij niet klagen
Mijn broertje heeft de xbox versie en ik de PS3, ben eigenlijk meer een xbox gamer maar de xbox versie heeft meer last van texture opbouw dan de PS3. Framedrops nog niet gehad in multiplayer, wel lag soms als ik een slechte host heb.
Klinkt alsof jij steeds die persoon bent die achter de mensen staat en ze meteen weer dood schiet als ze spawnen...
Respawn systeem is ook het enige waar ik wat op aan te merken heb, voor de rest vermaak ik me kostelijk. Elke map is stuk voor stuk een stuk beter doordacht dan het gros van de MW2 maps. Hopelijk fixxed Treyarch de spawns, maar daar heb ik al het vertrouwen in!
Maps lijken het campen een beetje tegen te gaan. Overal heb je wel meer routes naartoe. Tevens maar 1 claymore moeten het campen ook moeilijker.
Heb even via mijn laptop gekeken op can you run it, en hij kan COD Black ops draaien, maar is dit wel verstandig?