[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog steeds 9 "echte" tracks. ;)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja... ik weet wat ik zelf heb getypt hoor ;). Het was ook geen reactie op jouw post, maar eigenlijk een aanvulling (en confirmatie dat het er maar 9 waren).

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O oke zat al een beetje raar te kijken. Wat bedoeld die nou? ;)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Er zal maar 's iets positiefs gezegd worden he!

5. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    'PS3 niet krachtig genoeg voor Gran Turismo 5'

HOOFDDORP - De PlayStation 3 is niet krachtig genoeg en heeft ontwikkelaar Polyphony Digital van Gran Turismo 5 beperkingen opgelegd in wat het in het spel kon stoppen. Dit stelt Kaz Yamauchi, hoofd van de studio en bedenker van de Gran Turismo-serie, in een interview met het tijdschrift Esquire UK.
    Software kan alleen binnen de beperkingen van de hardware gemaakt worden. Met ieder nieuw PlayStation-systeem hebben we meer ruimte gekregen, maar het is nog steeds niet genoeg", aldus Yamauchi.

"Met Gran Turismo 5 hebben we alles zo strak en mooi mogelijk gemaakt, binnen de ruimtelimieten waarmee we te maken hadden. Maar we wilden eigenlijk nog veel meer in het spel stoppen."

Uitgesteld

Gran Turismo 5 werd onlangs uitgesteld naar een door Sony gecommuniceerde uitgave aan het einde van dit jaar. Oorspronkelijk zou het spel op 3 november uitkomen.

Polyphony Digital bleef echter tot enkele weken voor die gestelde uitgave nog nieuwe features van het spel aankondigen. Hoewel er nog geen nieuwe releasedatum aangekondigd is, liet Yamauchi vorige week al wel weten dat het spel inmiddels af is en geperst wordt.

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ach ja, is dat niet met elk creatief proces.
    Op een gegeven moment moet je schrappen omdat de techniek of budget het niet meer toelaat verder te gaan.
    Wanneer is iets nou eigenlijk af..

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zoals je weet sluit ik mijn ogen niet voor positieve dingen, in tegenstelling tot jouw :+:+ posts. :)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het wel een beetje een zwaktebod van een ontwikkelaar, je hoort Naughty Dog os Sony Santa Monica toch ook niet klagen?

gewoon een zo goed mogelijk spel maken met de middelen die je hebt en niet huilen over de hardware want die is voor idereen gelijk. Nogal wiedes dat er beperkingen aan zitten.

9. JeePee

JeePee Guest

Inclusief spin en het veelal rijden in de toerenbegrenzer door het niet kunnen horen van de motor vast geen scherpe :+

Spel voelde lekker uitdagend aan trouwens. Je kan (op die moeilijkheidsgraad) niet zomaar instappen en gaan. Daar waar je in Forza met het juiste rempunt al een heel eind komt, moet je in GT5 op veel meer dingen letten om de wagen in het juiste spoor te houden. Bobbels/curbstones e.d. zorgen echt voor onbalans en gewichtsverplaatsing, die je makkelijk over-corrigeert. Dit had ik ook zeker nog niet onder de knie :) Voor een snel en foutloos rondje Nordschleife kan je heel wat uurtjes uittrekken denk ik!

10. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Woehoeeee _O_
    Klinkt erggg goed.
    Daar ligt ook wel de kracht van GT5 denk ik.
    Hier heb ik tenminste wat aan, ik hoop dat ie snel in de winkel ligt.

@Rivanov

Ignore, het is al langere tijd bekend dat die vaak overdreven negatief overkomt :emo:

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Selectief lezen is ook een vak he? :emo: De post daarvoor was ik uitermate positief over de graphics. Het is eerder andersom, users zoals jij willen geen kritiek zien, lezen of horen. _0/

12. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Juist, daarom ben ik weer de enige die het opvalt betreft jou vaak negatief gedrag _0/

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jongens, hou eens op met dat bekvechten. Het haalt niets uit en verziekt het topic maar enkel. Ryan heeft het recht om hier uitermate positief te reageren, maar Mr. Bubbles heeft ook het recht om uitermate negatief te reageren (vrijheid van meningsuiten enzo). Ben je er niet akkoord mee, dan mag je gerust met elkaar discussiëren maar het lijkt me duidelijk dat wat jullie doen niet discussiëren is.

Desnoods doen jullie wat jullie al lang zeggen maar blijkbaar nooit doen, namelijk hier niet meer in het topic komen of niet meer reageren op elkaar. Alles is beter dan dit modder gooien. Besef namelijk goed dat als het hier de spuigaten uitloopt en/of blijft duren dat het voor jullie beiden _0/ is .

14. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Ja baas! O-)

15. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Amen @ Pegas!

Vandaag vrij dagje, huis is lekker schoon dus ik ga mijn GT opstelling neerzetten/warmdraaien (hoopt stiekem op release eind vd maand)

16. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
  17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gaaf dat ze die wangan snelweg erin hebben gestopt! en goed om te lezen dat het geluid inderdaad is verbeterd, dat zal toch een hoop GT gamers blij(er) maken.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Laat maar komen!

/edit: Zojuist de GT5 Collector's Edition besteld bij Nedgame.

Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Goed nieuws! Die Collector`s Edition, of Special Edition (hoe je het maar noemen wilt) is nog wel leuk/te betalen. Dat kan niet gezegd worden voor de duurste versie, welke maar liefst 179,99 kost 8)=(_0/

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies. Daarom ga ik voor de Special Edition. Mooi boek erbij etc. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina