[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    is dit een grap ofwat ?:+

2. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mensen hier zeggen het, anders spaar ik gewoon 50.000

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wiehiehie ... al die mensen die klagen hier. Damn.

Het gaat niet om het feit dat die Hitmarkers "niet" werken, want die doen het prima. Het gaat gewoon om het feit dat je zovaak dood gaat. Want;

"Ik was ZO TOTALSFZ AWESOMZNESS in MW2 dat zal ik vast zijn in BOPZS!".
    "Aww, isn't that cute, but its WRONG!

Black OPs voelt anders aan. Geen Stopping Power, geen Juggernaut. En ja, de ene gun is sterker als de andere i.t.t de guns van MW2. Als ik iemand vol in z'n harses knal, is hij bij mij gewoon dood. Als jij iemand in z'n tenen raakt gaat hij ook niet na 1 schot dood. Gelukkig niet. Hoe hoger op het torso, hoe sneller diegene dood gaat.

Heel veel vinden het schijnbaar raar dat je dood geschoten kan worden in dit spel. Ik word ook vaak zat neergeknald dat ik zoiets heb van; "Dat kan helemaal niet!" En 2 minuten later flik ik precies hetzelfde. Je hebt goeie potjes en slechte potjes ... niet meer dan dat. Leer er mee leven. Om nu al gelijk te huilen dat ze de boel maar moeten patchen zodat JIJ je eigen beter kan meten met BETERE spelers is echt ... vaag 8)

4. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Precies,
    Ik heb er ook weinig problemen mee hoor,
    Het is nou eenmaal wat meer hitten als in MW2

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]xUVHTAa78W4[/yt]
    Galil en Famas beide erg goede Ar's, gebruik die 2 ook voornamelijk.
    Ik moet wel zeggen dat er een duidelijk verschil zit tussen een 3 bar en een 4 bar.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    4 BAR = Perfect!
    3 BAR = Lastiger om te killen, maar vooralsnog niet zo erg.
    2 BAR = Kut.
    1 BAR = Ragequit.

Was in MW2 ook.

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    :emo:

Gast ik heb genoeg filmpjes waar ik duidelijk een hitmarker met de L98A1 in iemand zijn torso heb heb en alsnog is hij niet dood. Of een heel magazijn van mijn FAMAS in iemand schiet, hij zich omdraaid en mij vervolgens met 2 kogels neer haalt. Ook paar keer gehad dat ik serieus 5 meter achter een vijand sta, mijn L98A1 op zijn torso heb gericht en gewoon GEEN hitmarker of hit krijg.

Is dan duidelijk wel wat mis. Gelukkig heeft Triarch het al toegegeven en komt er een patch. _0/

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb al meer dan 50.000 en ik kan het niet kiezen. Is dus niet waar!

Torso, buik,arm en been hebben de zelfde damage modifier dus maak niet uit waar je schiet met een AR.

Daarnaast klaagt op andere boards zeker 50% van de mensen over hitmarkers. Dus als jij het niet hebt betekend niet dat het er niet is....
    Zelf heb ik alleen last bij de ARs. 6/7 hits in de chest op close range nodig om een kill te maken. Met en LMG zijn het er maar 2...raar toch als er geen problemen zijn. En zeg niet dat het met bad aim of recoil te maken heeft want dan zou ik met de LMG nog meer kogels nodig hebben ;)

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    En headshot is duidelijk geen instantkill. Ik heb het uitgeprobeerd op iemand die AFK was. ik stond een meter voor hem, en schoot hem in zn voorhoofd(Ik mistte niet, want ik zag de bloedvlek op zn hoofd zitten. Maar hij bleef gewoon staan.)

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Met welk wapen dan

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    fixed :D

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je eigen verbinding of die van anderen?

14. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die famas is echt raar.Ik dacht dat het weer de oude vertrouwde famas uit modern warfare 2 was.Met drie kogels te gelijk.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    allemaal eigenlijk, als ik 4 bars heb maar de tegenstanders niet dan voelt het nog niet lekker aan.

al ga ik natuurlijk niet meteen ragequitten als er iemand in de loby zit die geen 4 bars heeft maar ik wou er even mee aangeven dat ik dan wel meteen al verschil merk.

met 3 bars zijn de kills al minder voorspelbaar

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Enfield.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Raar is dat de FAMAS en eigenlijk iedere AR een shotselector heeft die je niet kunt gebruiken...;)

Ben eigenlijk altijd host dus zit zelf altijd op op 4. Anderen dan ook bijna altijd of ik moet met Amerikanen met $1 K-Mart connections spelen.

18. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    sinds gister black ops gekocht, echt te vet die mp, beter dan ik had verwacht:thumbs:

p.s. geen last van connection problemen, miss 1 a 2 keer lag klein beetje maar meer niet :thumbs:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    35 x 1.4 = 49.
    49 x 2 = < 100 dus 3 schoten in het hoofd nodig.

Vind dat ze dit moeten aanpassen. 2 zou max moeten zijn met welk wapen dan ook.

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik had het ook over een sniper dat elk schot 1hk zou moeten zijn. Als ik daarmee een hitmarker krijg klopt er gewoon iets niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina