[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Zojuist Jackass 3D gezien. Tsjah, filmtechnisch is het natuurlijk kut met peren, maar ik heb nog steeds pijn in mijn kaken van het lachen. Kan zich moeiteloos meten met de eerste 2 films, absoluut topvermaak!

3D voegt overigens niet heel veel toe. Vond de bril alleen maar irritant, krengen zijn zwaar! Af en toe zaten er wel mooie stukjes in, maar dat waren voornamelijk de intro, outro en sommige tussenstukjes. De echte sketches merk je er eigenlijk verdomd weinig van...

Wel absolute aanrader voor de liefhebber!

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die Sint wel wat lijken, er is nu the Makin Of op rtl5

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Je doet dus officieel niet meer mee...

Je vond Toy Story ook kut? Beetje kut speelgoed dat een beetje aan het bewegen is?

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb gisteren City Of God gezien. Goeie film. Maar 1 ding had ik niet helemaal door: Wat is nou de "City of God"? Is dat een buitenwijk van Rio?

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Echt een toffe film, visueel een plaatje. Deed me denken aan Snatch btw, qua editting en shots.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Wahlberg juist beter dan Ferrel hier. Ferrel kan maar een ding en dat is retarded doen. Niet dat dat erg is want het blijft wel grappig, ook in "The Other Guys", maar Wahlberg is juist de normale in de film en als ie dan van die achterlijke shit zegt als in die balletklas, of hoe ie tegen Gator z'n vrouw doet dan is dat gewoon awesome.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Man From Earth
    Edit: 5 professors die in een huis 1,5 uur praten over iets. De film speelt geheel in het huis af en bestaat alleen uit conversaties, maar vond het erg interessant. Denk dat veel mensen het te saai zouden vinden omdat het alleen maar praten is, maar toch boeide de film me van start tot einde.
    8/10

Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  10. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik jou was zou ik snel wat veranderen in je tekst, je geeft een behoorlijke spoiler weg:)

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Dat het naarmate de film vordert serieuzer wordt? Niet echt een spoiler toch?

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niks van de film gelezen maar het werd mij wel aangeraden. En blijkbaar weet ik nu dus ook plot van de film :+

13. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, op zich niet. Moeilijk ook eigenlijk, maar als ik iemand deze film aan zou raden zou ik alleen zeggen dat het een conversatie tussen professoren op een kamertje betreft.;) ...klinkt niet zo aantrekkelijk moet ik zeggen

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Plot van de film is geen spoiler. Is namelijk heel simpel. Zou jij iemand geloven die beweert dat ie al 14.000 jaar leeft. En daar wordt over gepraat. Hoe het eindigt of het verloopt zeg ik niet. Dat moet jezelf maar zien. Maar vond het wel de moeite waard.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    haha ik weet nu ook niet meer of het zin heeft om 'm te kijken :+ zonde

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520

....Je weet helemaal niks. Als je de storyline op IMDB of de achter kant van het dvd hoesje van de film leest in de winkel dan weet je evenveel als wat ik verteld heb.

Of had ik bij de omschrijving moeten neerzetten. Een paar professors die 1,5 uur in een huis met elkaar praten? ;)

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dat is niet echt een handige omschrijving, want de hele film draait om het gegeven dat hij de hypothese verdedigt of het mogelijk zou zijn, pas tegen het einde weet je "zeker" dat hij inderdaad zo lang geleefd heeft. Of ben ik in de war?

Man from Earth al een tijdje geleden gezien en ik vond de film echt heel tof.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Na die omschrijving van Grave kan je de film zonder problemen kijken hoor. Ik denk alleen dat het nog veel leuker is als je er helemaal blanco in gaat, zoals eigenlijk altijd bij films.

Laat je verrassen :)

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja, is ook een beetje onzin dat iemand die de film niet gezien heeft denkt dat hij door de storyline van 2 regels het hele verhaal al weet. Blijkbaar kijkt die ook nooit een trailer van een film of leest ie nooit op de achterkant van een dvd de storyline omdat je dan de hele film al weet. Vertelde precies hetzelfde als de 2 regel storyline van imdb, en ik denk niet dat die er spoilers in zouden zetten als gerenommeerde film site. Maar ik heb de omschrijving al verandert zodat je helemaal niks over de film weet.

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hahaha, goeie omschrijving! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina